آغاز طرح نظارتی ویژه عیدانه «استاندارد» در لرستان

مدیرکل استاندارد لرستان از اجرای طرح ویژه نظارتی عیدانه استاندارد در استان خبر داد و گفت: برای سومین سال پیاپی در دولت مردمی سیزدهم این طرح از بازه زمانی ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین انجام‌ می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۰۶
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، وحید والی‌زاده‌ مرادی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و تقارن آن با عید نوروز و لزوم نظارت بیشتر بر مراکز تمرکز، توزیع، عرضه و فروش کالاها به منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، طرح نظارت ویژه استاندارد لرستان بر بازار شب عید و رمضان ۱۴۰۳ آغاز شد.

وی افزود: نظارت بر عرضه کالاهای استاندارد در مراکز فروش، بازرسی خدمات در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، قالیشویی‌ها، رستوران‌ها، پایانه‌های اتوبوس‌رانی، ترمینال فرودگاه‌ها از جمله اهداف طرح عیدانه اداره کل استاندارد لرستان است و علاوه بر این مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره‌بار، خدمات قالیشویی و مراکز فروش شیرینی و آجیل مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد لرستان تشدید کنترل و بازرسی‌های کالاها بر اساس طرح عیدانه و ماه مبارک رمضان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بر اساس ابلاغ سازمان ملی استاندارد کالاهای پرمصرف مربوط به ماه مبارک رمضان و عید نوروز توسط کارشناسان اداره کل نمونه برداری و جهت انجام آزمون به آزمایشگاه تائید صلاحیت شده ارسال خواهند شد.

ارسال نظرات