دوره آموزش خبرنویسی در سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر برگزار شد

دوره آموزش مقدماتی خبرنویسی به همت معاونت روابط عمومی و کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع)اسلامشهر ، برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۴۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج اسلامشهر دوره آموزشی مقدماتی خبرنگاری به همت معاونت روابط عمومی و کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه سیدالشهداء علیه السلام اسلامشهر از ساعت ۱۴ الی ۱۸ روز چهارشنبه ۹ اسفند در محل حسینیه این ناحیه با حضور پرشور بسیجیان خواهر و برادر علاقمند و با مربیگری استاد رضا رضوی خبرنگار و صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه قاصدِ امروز، برگزار شد.

 

حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلامشهر نیز در سخنانی در این دوره آموزشی با تاکید بر نقش رسانه در شرایط امروز کشور و جهان گفت: تقویت حضور بسیجیان متعهد در حوزه خبر و رسانه بدون شک در افزایش امید آفرینی و نشاط سیاسی موثر است و برگزاری این دوره ها میتواند در رسیدن به این اهداف نقش مهمی داشته باشد.

وی افزود: همه از جمله اهالی رسانه و خبر باید با پیوستن به زنجیره تواصی به حق یکدیگر را در انتخاب افراد اصلح کمک کنیم تا از آزمون مهم انتخابات سربلند خارج شویم و امیدواریم روز جمعه ۱۱ اسفند هم مثل انتخابات‌ گذشته مردم حضور پر شوری در پای صندوق های رای داشته باشند.

همچنین در پایان این مراسم گواهی حضور در این دوره آموزشی به خبرآموزان بسیجی اعطا شد.

گفتنی است معاونت روابط عمومی سپاه  اسلامشهر در نظر دارند با حضور افراد برتر دوره مقدماتی، در آینده نزدیک دوره های پیشرفته خبرنگاری را نیز برای توانمند سازی فرزندان بسیجی اسلامشهر برگزار نمایند.

 

#

ارسال نظرات
آخرین اخبار