اولین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد

اولین نشست رسمی کمیسیون بنیاد بانوان کارآفرینی گام دوم با حضور جمعی از بانوان تاثیرگذار برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۶۵
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

  خاطره استاد رضایی رئیس کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم در جمع اصحاب رسانه و جوانان و بانوان تاثیرگذار گفت : به نمایندگی از حوزه بانوان و جوان سعی کردیم یک سری از بانوان تاثیرگذار و سرتیم ها از حوزه های مختلف اعم از  حوزه های کشاورزی, حقوقی ,صنایع دستی به خصوص صنعت فرش دستباف, مشاغل خانگی, حوزه های دانشگاهی ,حوزه مادر و کودک و حوزه روانشناسی و جامعه شناسی را با هم تجمیع کنیم و با معرفی ظرفیت ها, اهداف و عملکرد بنیاد تبیین شود.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته شد پروژه های سال ۱۴۰۳ را با پیش درآمد امسال تا پایان ماه اسفند رقم بزنیم و از  فروردین سال ۱۴۰۳ در حوزه زنان به طور تخصصی وارد شویم.

استاد رضایی تصریح کرد:  با توجه به ظرفیت ها موجود ,تمام تلاش مجموعه این است ظرفیت ها با محوریت بانوان و جوانان شناسایی و دوستان در بنیاد کارآفرینی گام دوم  وارد مبحث توسعه محلات شوند.

وی به نقش مادر و محوریت زن در جامعه اشاره کرد و افزود: امید واقع بینانه مسئله بسیار مهمی است در حقیقت ما مادران حذف امید و فردای فرزندان  را نداریم و این در حالی است که پرورش و رشد من مادر برای سازندگی مدیران جامعه ام مهم و امری حیاتی است.

این بانوی کارآفرین تاکید کرد: در این کمیسیون فضای روحیه احترام به ملیت گرایی بر پایه انسانیت مورد توجه است .

در پایان این نشست  ,مهندس سعید شبانیان رئیس بنیاد کارآفرینی گام دوم  بیانیه ای مبنی بر تبیین و تشویق و ایجادمشارکت همگانی بنابر فرامین مقام معظم رهبری برای شرکت در انتخابات مجلس دوازدهم قرائت کرد .و  اعلام شد در این دوره از مجموعه بنیاد   کاندیدای خاص یا لیستی برای انتخابات نداشته ایم، ولی امیدواریم با توجه به اهداف و عملکرد اتی، در این راستا به معرفی مدیران جوان گام دوم، اقدام نماییم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات