رییس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل:

وفاق ملی با انتخابات تقویت می شود/انتخابات قدرت نرم نظام

اردبیل- رییس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل گفت: وفاق ملی در سایه مشارکت بالای مردم در انتخابات تقویت شده و هیچ کس نمی‌تواند به این آرمانخواهی ملت ایران خدشه‌ای وارد کند.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۷۸
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳

وفاق ملی با انتخابات تقویت می شود/انتخابات قدرت نرم نظام

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سعید ایرانی‌جم شامگاه یکشنبه در نشست با سه منتخب جامعه اسلامی اصناف و بازاریان برای حضور در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل، اظهار کرد: ۴۵ سال است که در قالب این تشکل مردمی تلاش می‌کنیم تا با مرجعیت بزرگان و ریش سفیدان شهر اردبیل به ویژه اصناف و بازاریان زمینه ارتقای مشارکت مردم را در حوزه‌های مختلف فراهم کنیم.

وی با قدردانی از تلاش و مجاهدت نمایندگان ادوار مجلس در ۱۱ دوره گذشته تصریح کرد: آنهایی که فکر می‌کنند نمایندگان مجلس و یا مسئولان کاری نمی‌کنند، باید عظمت کار عمرانی و آبادانی را در پروژه‌های راهسازی، راه آهن و دیگر طرح‌های بزرگ عمرانی مشاهده کنند تا به این امر واقف باشند که همه به نوبه خود تلاش می‌کنند تا گره‌ی از مشکلات جامعه برطرف شود.

رییس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل از آمادگی جامعه اسلامی اصناف و بازار برای ارائه مشاوره و ایده مناسب به منتخبان مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: ۳۵۰ مشاور در قالب ۱۲ کمیته با جامعه اسلامی اصناف و بازاریان فعالیت دارند و در طول سال از نظرات و دیدگاه‌های آنها بهره‌مند شده و امیدواریم در سال‌های آینده نیز همچنان فعالیت‌های مثبت و سازنده مطالبه‌گران بازار و اصناف را شاهد باشیم.

ایرانی‌جم به نزدیکی انتخابات مجلس و تقویت وفاق ملی با مشارکت حداکثری مردم اشاره کرد و افزود: انتخابات قدرت نرم نظام و مانور اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر بدخواهان است.

وی ضرورت شکل‌گیری مجلس انقلابی‌تر در دوره دوازدهم را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در کنار شفافیت امور، مردم انتظار کارآمدی مجلس و تصمیم‌گیری‌های حساس را دارند ولی نگرانی از برخی شوراها همسو است که سعی دارند به جای مجلس شورای اسلامی قانون‌گذاری کرده و در این مسیر حرکت داشته باشند.

ایرانی‌جم در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: این اقدامات نباید به تضعیف جایگاه مجلس منجر شود بلکه بهتر است جایگاه مجلس در رأس امور مورد صیانت قرار گرفته و نظام مسائل کشور و استان به عنوان اصلی‌ترین محور و موضوع پیگیری در هدف‌گذاری منتخبان مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: «همه برای هفت» شعار امسال انتخاباتی جامعه اسلامی اصناف و بازاریان است که از هر هفت نماینده انتظار می‌رود با محوریت وحدت و همگرایی برای رفع مشکلات مردم و استان تلاش کنند و در روزهای باقیمانده تا انتخابات زمینه برگزاری انتخابات پرشور را با رفتار و اعمال خود فراهم کنند.

ایرانی‌جم از حضور اعضای جامعه اسلامی اصناف و بازاریان در حمایت از سه کاندیدای منتخب اشاره کرد و ادامه داد: ما سعی خواهیم کرد تا با حضور در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای مورد حمایت زمینه جلب مشارکت بیشتر مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: با دعوت از سه کاندیدای مورد حمایت جامعه اسلامی اصناف و بازاریان میثاق‌نامه و تعهدنامه‌ای را به امضا رساندیم تا در کنار وظیفه قانون‌گذاری و نظارت، نمایندگان منتخب زمینه ارائه گزارش و شفافیت امور را برای مردم فراهم کرده و هر سه ماه یک ماه نشستی را با گروه مشاوران و هر ۶ ماه یک بار گزارشی را به مردم ارائه کنند تا از طریق رسانه‌ها این گزارش به دست مردم برسد.

رییس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل گفت: امیدواریم با حمایت همه‌جانبه اقشار مختلف مردم ۱۱ اسفند جشن ملی بزرگ را در شهرهای مختلف به ویژه اردبیل شاهد باشیم.

ارسال نظرات