مدیر کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود:

حضور فراگیر مردم در انتخابات صیانت کننده نظام است

مشگین شهر-مدیر کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم لاهرود گفت: حضور فراگیر مردم در انتخابات از الزامات قطعی پیشرفت و صیانت کشور در مقابل تهدیدات دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۷۵
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲

حضور فراگیر مردم در انتخابات صیانت کننده نظام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، اسماعیل دستگزار ظهر یکشنبه در جمع فراگیران دوره آموزشی خدمت عمومی مرکز آموزش شهید بیگلری شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: مشارکت و حضور مردم در صحنه به عنوان یکی از مهمترین حقوق و تکالیف آحاد جامعه، همواره مورد تاکید دین مبین اسلام، آموزه‌های دینی و منویات امامین انقلاب اسلامی بوده است به این معنا که پیش فرض‌های مشارکت و تمهیدات نظری و عملی آن را می‌توان در متون دین و آموزه‌های اسلامی جستجو و مشاهده کرد..

وی خاطرنشان کرد: مشارکت و مردم محوری نظام اسلامی از جمله برجسته‌ترین ظرفیت‌های اسلام ناب محمدی (ص) است که نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظام برآمده از قرآن کریم و سنت نبوی (ص) در همه مراحل و ارکان نظام اسلامی در راستای نیل به سعادت معنوی، پیشرفت همه جانبه و غلبه بر چالش‌ها و مشکلات کارآمدی آن را مورد توجه قرار داده و آزموده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود با بیان اینکه یکی از رفتارهای شایسته مؤمنانه که بدون شک مصداقی از تعاون در نیکی نیز به شمار می‌رود حضور و مشارکت در انتخابات است، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی متعدد دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات سیاه نمایی و هدف گذاری دشمن با هدف ناکارآمد نشان دادن نظام، تنها حضور حداکثری و مشارکت بسیار بالای مردم هرگونه دسیسه و توطئه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

دستگزار مشارکت بالای مردم در انتخابات را به عنوان یک ضرورت دینی و نیاز اجتماعی دانست و گفت: حضور فراگیر مردمی در انتخابات از الزامات قطعی پیشرفت و صیانت کشور در مقابل تهدیدات دشمنان است و دشمن را از طمع ورزیدن به کشور و فکر ضربه زدن به آن منصرف می‌کند. بر این اساس هم حق و هم تکلیف است که آحاد ملت در انتخابات شرکت کنند

وی بیان کرد: انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که ترجمان جمهوریت نظام و در راستای تقویت آموزه‌های اسلام در جامعه بشمار می‌رود چرا که جمهوری اسلامی الگوی نوینی از نظام‌های سیاسی است که توسط حضرت امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شده و این الگو مردم سالاری مبتنی بر اسلام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار