استاندار ایلام؛

قدرانی مردم ایران از سربازان گمنام

استاندار ایلام گفت: ملت ایران قدردان سربازان گمنام امام‌زمان (عج) هستند.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۷۱
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر روز یکشنبه در حاشیه حضور در مراسم جشن نیمه شعبان شهر ایلام اظهار کرد: جشن‌های مردمی نیمه شعبان گویای این است که مردمان ولایت‌مدار و شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران، عاشق و دوستدار اهل‌بیت (ع) و امام‌زمان (عج) هستند.

 

 وی با اشاره به جشن باشکوه نیمه شعبان در شهر ایلام، افزود: این جشن به‌صورت مردمی و با حمایت تبلیغات اسلامی استان، شهرداری و با پوشش خبری صداوسیما در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار شد که در این راستا از مردم و دستگاه‌ها مرتبط با برگزاری این جشن بزرگ قدردانی می‌شود.

 

 استاندار ایلام اضافه کرد: سربازان گمنام امام‌زمان (عج) با همه وجود برای ارتقا امنیت کشور تلاش می‌کنند و ملت ایران قدردان سربازان گمنام امام‌زمان (عج) هستند.

 

 بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: ملت ایران و انقلاب اسلامی بسترساز ظهور منجی عالم بشریت امام‌زمان (عج) است.

 

 نماینده عالی دولت در استان با اشاره به موقعیت جغرافیایی کشور در جهان، گفت: موقعیت این کشور در دنیا راهبُردی است و با وجود موقعیت راهبُردی این کشور در جهان، این کشور امنیت دارد و این امنیت مرهون نیروهای وزارت اطلاعات است.

 

 وی عنوان کرد: امنیت همه‌جانبه کشور در حوزه‌های اقتصادی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مرهون نیروهای مجاهد وزارت اطلاعات است.

 

 بهرام‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات، اظهار داشت: مردم با حضور پُرشور خود در یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.

 

 وی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیشرو، خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات حضور پُرشور مردم مدنظر است؛ چراکه اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مهم است و حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن زمینه‌ای برای حضور پُرشور مردم در ۱۱ اسفندماه است.

 

 نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: با انسجام و همکاری هم اعضای ستاد انتخابات در استان، استان ایلام مهیای برگزاری انتخاباتی باشکوه است و همه زیرساخت‌های فنی و ارتباطی تکمیل شده است.

 

 وی اضافه کرد: وزارت کشور و اعضای ستاد انتخابات کشور وظیفه تسهیلگری در برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار