حجت الاسلام بیگدلی:

آماده سازی جامعه برای ظهور حضرت مهدی (عج) از وظایف همگانی است

زنجان _مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با بیان اینکه همه مردم در زمان غیبت امام زمان(عج) وظایفی دارند گفت: آماده سازی جامعه برای ظهور حضرت مهدی (عج) از وظایف همگانی است.
کد خبر: ۹۵۸۱۵۵۳
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

آماده سازی جامعه برای ظهور حضرت مهدی (عج) از وظایف همگانی است

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان، با تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: طبق روایت از امام موسی کاظم (ع) که فرمودند؛ خداوند دو حجت برای بشریت آفریده است، حجت بیرونی که ائمه معصومین و پیامبران هستند و دیگری حجت درونی که عقل انسان است.

وی افزود: ۱۲۴ هزار پیامبر، ائمه و نائب ایشان برای هدایت و راهنمای بشریت آمده‌اند که آخرین آن‌ها حضرت مهدی (عج) می‌باشد و برای اینکه حجت از روی زمین منقطع نشود حضرت مهدی (عج) در پرده غیبت به سر می‌برد تا زمانی که جامعه آمادگی ظهور آن حضرت را داشته و خداوند حضرت مهدی (عج) را از پرده غیبت بیرون آورد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: گرچه آن حضرت از نظر ما غایب است، اما به ما اشراف و آگاهی دارد و بر اعمال و رفتار ما ناظر است.

وی بیان کرد: وظیفه ما به عنوان امت اسلامی این است در مسیری که خداوند و ائمه مشخص کرده‌اند قدم برداریم و در زمان غیبت حضرت مهدی (عج) باید تمام وظایف خود را که در قبال امامان معصوم بر عهده داریم انجام دهیم.

حجت الاسلام حسن بیگدلی بیان کرد: حضرت مهدی (عج) یار و یاور مظلومان و دشمن ستمگران است و ما نیز باید اینگونه باشیم و در مقابل برخی مسائل ساکت و بی‌تفاوت نباشیم.

وی ادامه داد: اگر امروز شاهد ظلم بی حد ظالمان در دنیا هستیم به جهت این است که برخی از افراد تاثیرگذار دنیای اسلام به جهت منافع مادی خود در مقابل ظلم سکوت کرده و بی‌تفاوت شده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه زنجان افزود: انسان اگر بخواهد امام زمانی شود باید راه و شیوه آن حضرت را به کار بگیرد و هر آنچه آن حضرت به آن توصیه کرده عمل کند.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات