جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی:

برگزاری اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در استان زنجان

اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در مورخه یکم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ باحضور مدیران واحدهای تولیدی منتخب و تشکلهای کارگری و کارفرمایی مدیران کل ادارات استان و مدیران اقتصادی استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۸۱۰۴۰
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در مورخه یکم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ باحضور مدیران واحدهای تولیدی منتخب و تشکلهای کارگری و کارفرمایی مدیران کل ادارات استان و مدیران اقتصادی استان برگزار گردید.

این مراسم که باحضور بیش از 100نفر از مدیران منتخب  واحدهای تولیدی استان با حضور فرمانده سپاه استان و استاندار استان و معاون اقتصادی استانداری و مدیران کل سازمان جهاد کشاورزی  اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و سازمان فنی وحرفه ای استان و سازمان صمت مدیر کل امور مالیاتی استان برگزار شد .

سرهنگ پاسدار یحیی احمدی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان با اشاره به معرفی برگزیدگان جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در زنجان گفت: با انتخاب ۵ شرکت تولیدی در مرحله استانی جشنواره اعطای نشان، ۲ شرکت در سال اینده به جشنواره کشوری راه پیدا خواهند کرد. 

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی و هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی است.

در این مراسم سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه استان اظهار داشت: رهبر انقلاب سال‌ها است که در بحث تولید ملی و اقتصاد مقاومتی تاکیدات ویژه دارند و امروز وظیفه ما است که در این سنگر مقدس با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در این راه مجاهدت کنیم.

وی افزود: در جنگ هشت سال دفاع مقدس با وجود کم و کاستی‌هایی کشور که با آن رو برو بودیم، جوانان غیور، با ایمان با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل با شجاعت منحصر به فرد خود با کمبود‌های موجود به بهترین شکل وارد عرصه شدند و پیروزی خلق نمودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز به برکت وجود انقلاب، اساتید، مردان بزرگ و جوانان به قدرت موشکی و پهبادی رسیده‌ایم که مدیون تلاش‌های شبانه روزی شهیدان گرانقدری، چون شهید تهرانی مقدم، شهید شهریاری و شهید فخری‌زاده هستیم که هر یک از این شهدای گرانقدر خدمات بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

وی افزود: در این عرصه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال‌ها است به شکستن تحریم‌ها و شکوفایی و رشد اقتصاد کشور تاکیدات فراوان دارند و لازم است که در این راه فرهنگ‌سازی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

سردار کرمی با بیان اینکه کشورمان دستاورد‌ها و موفقیت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف کسب کرده است، گفت: باید روشنگری در این زمینه صورت گیرد تا مردم بدانند کجا بودیم و حال به کجا رسیده‌ایم و این تبیین نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم اطلاعات کافی درباره دستاورد‌های کشور ندارند و نمی‌دانند که در چه زمینه‌هایی پیشرفت‌هایی صورت گرفته است که باید دستاورد‌ها مشخص و به مردم معرفی شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در راستای اقتصاد مقاومتی و مشارکت دادن مردم در امور مختلف کشور امری لازم و ضروری است، گفت: ضرورت عزم ملی و مدیرت جهادی امری مهم و ضروری است که دفاع مقدس خود نماد کامل عزم ملی می‌باشد، مسئولین برای حل مشکلات باید کمک کنند تا تولید کنندگان باچالش مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه به دست گرفتن بازار کشور و بازار جهانی ایران به لحاظ دارا بودن نیرو‌های خبره در کشور مهم است، گفت: نیرو‌های بسیج در صحنه‌های مختلف نیز حضور فعال دارد و سعی در تولیدات داخلی و شکوفایی کشور مورد تاکیدات مقام معظم رهبری است.

ارسال نظرات