با هدف خلق آثار هنری مرتبط با کنگره ملی شهدای استان

تفاهم نامه بنیاد فرهنگی روایت فتح با سپاه کهکیلویه و بویر احمد منعقد شد

در راستای خلق و تولید آثار هنری مرتبط با کنگره های ملی بزرگداشت شهدا ،تفاهم نامه بنیاد فرهنگی روایت فتح و سپاه استان کهکیلویه و بویر احمد منعقد شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۵۳
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح در مراسمی که در محل بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار شد تفاهم نامه همکاری و مشارکت در تولید آثار سینمایی ونمایشی،عکس،مستند و ادبیات مکتوب پایداری،بین سید محمد نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح و سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه کهکیلویه و بویر احمد منعقد شد.

در این دیدار طرفین برلزوم همکاری و بسط و توسعه فرهنگ ایثار و پایداری با تمرکز بر ظرفیت های موجود تاکید کردند و مقرر شد که روند اجرایی تولید فیلم سینمایی با محوریت شهید شاخص استان،کتاب مجموعه عکس استان در دفاع مقدس،مستند سازی از موضوعات پیشنهادی استان و تدوین و  نشر آثار مکتوب در دستور کار بنیاد فرهنگی روایت فتح قرار گیرد.

در این دیدار جمعی از مسئولین سپاه کهکیلویه و بویر احمد و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه و مدیران بنیاد فرهنگی روایت فتح حضور داشتند.

گفتنی است پیش از این نیز بنیاد فرهنگی روایت فتح و در جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در عسلویه،تفاهم نامه هایی را با سپاه استان های همدان، خراسان شمالی، گیلان، مازندران و تهران بزرگ  منعقد کرده بود که مراحل ساخت این آثار درحال انجام می باشد .

همچنین مراحل ساخت فیلم سینمایی استان خوزستان با نام قهرمان جندی شاپور نیز به اتمام رسیده است و مراحل پژوهش و نگارش فیلم نامه برای خلق اثار سینمایی در استان های دیگر ادامه دارد که اخبار آن متعاقبا به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار