خبرهای داغ:
مدیر شرکت بیمه دی استان قزوین در آستانه بیست سالگی بیمه دی؛  

استان قزوین به لحاظ ضریب نفوذ بیمه از میانگین کشوری پایین تر است

استان قزوین به لحاظ ضریب نفوذ بیمه از میانگین کشوری پایین تر است
خواجویی با اشاره به ضریب نفوذ بیمه در استان قزوین بیان کرد: استان قزوین در این زمینه جایگاه خوبی ندارد و به لحاظ ضریب نفوذ بیمه از میانگین کشوری پایین تر هستیم و پایین بودن از سطح کشور یک هشدار جدی برای استان قزوین است. 
کد خبر: ۹۵۸۰۶۱۰
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

قزوین_ به گزارش بسیج، حمیده خواجویی مدیر شرکت بیمه دی استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که روز گذشته در محل دفتر شرکت بیمه دی قزوین برگزار شد با اشاره به سالروز تاسیس و آغاز بیست سالگی بیمه دی بیان کرد: شرکت بیمه دی جزو پنج شرکت برتر بیمه کشور می باشد و در بین شرکت های بیمه خصوصی رابه سوم را از آن خود کرده است. شرکت بیمه دی، در سوم اسفند سال ۸۳ تاسیس شد و در سال ۸۶ بعنوان اولین شرکت در فرابورس پذیرفته شد. 

وی گفت: در حال حاضر بیمه دی دارای ۴۸ شعبه در کشور می باشد و در استان قزوین یک شعبه سرپرستی و یک شعبه ارزیابی و درمان فعال می باشد. یکی از اتفاقات خوب این حوزه این است که نمایندگان شرکت بیمه دی آموزش دیده و می توانند جمع آور سندهای درمان باشند که این امر موجب می شود از پراکندگی در سطح کشور جلوگیری شود.

خواجویی در ادامه با اشاره به فعالیت یک شعبه ارزیابی درمان در هر استان اظهار کرد: شرکت بیمه دی بعنوان یک شرکت جنرال با تمرکز بر یکسری خدمات همچون بیمه تکمیلی قراردادهای بسیار بزرگی را ایجاد کرده از ظرفیت های بالایی برخوردار است و قراردادهای بزرگی همچون بنیاد شهید و ایثارگران، علوم پزشکی، خاتم الانبیا و شرکت های خرد و کلان را برعهده دارد و برتری بیمه دی شاخصه و مزیت های رقابتی است، مشتری مداری می باشد که باعث شده بیمه دی در صنعت بیمه حرفی برای گفتن داشته باشد.

مدیر شرکت بیمه دی استان قزوین با اشاره به شاخصه پاسخگویی بلاواسطه بیمه دی عنوان کرد: در حال حاضر در کل کشور شبانه روز پاسخگوی سوالات هستند و مدیران استانی به طور مستقیم با مردم عزیز در ارتباط می باشند. در سال ۱۴۰۱ بین شرکت های بیمه کشور در حوزه مشتریان ‌و رسیدگی به شکایات(کمترین زمان رسیدگی به شکایات) در جایگاه برتر کشوری ایستاد. 

وی با اشاره به ماموریت ها و اهداف بیمه دی افزود: ایجاد اطمینان خاطر و آرامش در جامعه با خدمات بیمه ای نواندیشانه و نوین از اهداف ماست که شرکت قدم‌های نوینی در راستای بیمه گری برداشته و با شعار «بیمه دی با شما برای جبران، در حال فعالیت است و ماموریت ما ایجاد آرامش خاطر با خدمات نواندیشانه می باشد. 

خواجویی با اشاره به چشم اندازهای بیمه دی یادآور شد: این چشم انداز ها در دو بخش می‌باشد که شامل ارزش آفرینی پایدار و دیگری تجربه خوشایند مشتریان و شبکه فروش می باشد. شبکه فروش شرکت های بیمه را نماینده ها و کارگزاران شرکت انجام می دهند. بنابراین به دنبال خلق تجربه خوشایند هم برای مشتریان و هم برای نمایندگان و کارگزاران هستیم.

مدیر شرکت بیمه دی استان قزوین با اشاره به ارزش های بیمه دی یادآور شد: ارزش های که بیمه دی به دنبال آن است شامل شفافیت، دلبستگی سازمانی، حرفه ای گری و مسوولیت پذیری و پاسخگویی است. در حوزه پاسخگویی بیمه دی، رتبه یک کشور را از آن خود کرده، دلبستگی سازمانی هم در حوزه منابع انسانی، هم در حوزه شبکه فروش سعی کرده پرسنلی وفادار در کنار خود داشته باشد و برای این هدف خدماتی را در حوزه منابع انسانی ایجاد کرده است. 

وی اضافه کرد: شرکت بیمه دی با توجه به اینکه بیش از ۳۰ درصد غرفه درمان کشور را به خود اختصاص داده، لازم است تا بهش زیادی از شبکه درمان را در کنار خود داشته باشد تا ایجاد رضایتمندی شما بگیرد. لذا بیش از ۹۶۰۰ مراکز درمانی در سراسر کشور طرف قرارداد شرکت بیمه دی هستند و خوشبختانه در ماهیت های متفاوتی این مراکز عرضه خدمات را دارند که در مراکز دولتی، مراکز غیردولتی،مراکز درمانی خصوصی و مراکز درمانی خیریه خدمات ما ارائه می شود. 

خواجویی در ادامه بیان کرد: در استان قزوین بیش از ۱۲۵ مرکز درمانی فعال وجود دارد که شامل کلیه بیمارستان های دولتی طرف قرارداد بیمه دی هستند و هم سعی شده در بخش خصوصی و غیر دولتی نیز سعی شده جغرافیای خدمات این بیمه افزایش یابد. 

مدیر شرکت بیمه دی استان قزوین یادآور شد: شرکت بیمه دی در چهار سال اخیر توانسته جایگاه توانگری خود را حفظ کند و همچنان بعنوان یکی از شرکت های برتر در این حوزه است. پیش از این سرمایه بیمه دی ۵ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال بود و امروز با سرمایه ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی در صنعت بیمه فعالیت می کند و توانسته در ده ماهه سالجاری، ۱۶۰ هزار میلیارد ریال از حق بیمه کشور را محقق نماید که رشد بسیار چشمگیری است.

وی در ادامه با اشاره به بیمه تکمیلی اظهار کرد: این پوشش بیمه‌ای جهت جبران هزینه‌های درمان مازاد بر تعرفه‌های بیمه خدمات درمانی، تأمین اجتماعی و بیمه‌های مشابه ارائه می‌شود و نگرانی بیمه‌شدگان را از پرداخت هزینه‌های هنگفت درمان برطرف می‌‌کند. بیمه شخص واحد یکی از ظرفیت های بیمه تکمیلی دی می باشد. بیمه شخص واحد دی محصولی جدید از این شرکت است که به منظور جبران بخشی از هزینه‌های درمان برای افرادی که بیمه پایه ندارند یا به هر دلیلی نمی‌توانند یا نمی خواهند بیمه تکمیلی گروهی داشته باشند، طراحی شده است.

خواجویی با اشاره به ضریب نفوذ بیمه در استان قزوین بیان کرد: استان قزوین در این زمینه جایگاه خوبی ندارد و به لحاظ ضریب نفوذ بیمه از میانگین کشوری پایین تر هستیم. استان قزوین با توجه به مجاورت با پایتخت و شرایط گسترده صنعتی و تولیدی استان می طلبد که ضریب نفوذ بیمه در این استان بسیار بالا باشد و پایین بودن از سطح کشور یک هشدار جدی برای استان قزوین است. 

مدیر شرکت بیمه دی استان قزوین با اشاره به طرح های بیمه دی افزود: طرح جانبخش یکی از این طرح هاست که طی آن به کسانی که کارت اهدای عضو دارند در قالب طرح جانبخش، تخفیفات بسیار ویژه ارایه می دهیم که همین امر موجب ترویج فرهنگ اهدای عضو شده است.  

یکی از مسوولیت های اجتماعی بیمه دی این است که سعی کرده در کنار بیمه گذار باشد یعنی با توجه به انواع بیمه نامه های موجود، زمانی که فرد بیمه گذار به هر دلیلی دچار سانحه می شود ما سعی می کنیم به صورت حضوری در کنار فرد بیمه گذار باشیم.

وی با اشاره به بیمه عمر و مستمری بیمه دی گفت: این بیمه‌نامه یکی از انواع بیمه‌نامه‌های عمر انفرادی است که در آن بیمه‌گر تعهد می‌نماید در ازای دریافت حق‌بیمه، در صورتی که بیمه‌شده در طول مدت قرارداد فوت نماید، سرمایه فوت بیمه‌نامه و سرمایه‌گذاری حاصل شده از محل حق‌بیمه‌های پرداختی بیمه‌گذار را به استفاده‌کنندگان بیمه‌نامه پرداخت نماید و در صورتی که در پایان قرارداد، بیمه‌شده در قید حیات باشد، مبالغ حاصل‌شده از محل سرمایه‌گذاری حق‌بیمه‌های پرداختی بیمه‌گذار را به صورت یکجا یا مستمری به استفاده‌کنندگان پرداخت کند.

خواجویی عنوان کرد: تفاوت عمده عمر و مستمری با سایر محصولات بیمه‌های زندگی در این است که در بیمه عمر و مستمری بیمه‌گذار حق‌بیمه سالانه را تعیین می‌نماید و به تناسب آن، سرمایه‌فوت، پوشش‌های بیمه‌ای و اندوخته بیمه‌نامه محاسبه می‌شود اما در سایر محصولات بیمه‌های زندگی بیمه‌گذار اول باید سرمایه‌فوت و پوشش‌های بیمه‌ای را انتخاب نماید سپس براساس آنها حق‌بیمه تعیین گردد.

این مسوول در پایان یادآور شد: پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه بر اثر از کارافتادگی کامل و دائم بیمه گذار_بیمه شده اصلی، پوشش پرداخت مستمری در صورت از کارافتادگی دائم و کامل بیمه گذار_بیمه شده اصلی و پوشش معافیت از پرداخت حق‌بیمه بر اثر فوت بیمه‌گذار_ بیمه‌ شده اصلی بخشی از انواع خدمات بیمه دی می باشد. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار