استاندار البرز:

جشن مشارکت در انتخابات را در البرز با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهیم کرد/اراده و توان بسیجیان، محرک و پشتیبان تسریع در تحقق برنامه‌ها خواهد بود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید فرمان رهبری معظم انقلاب را لبیک بگوییم و خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم، امن و رقابتی وقف کنیم و جشن و حماسه حضور را در استان البرز برپا کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۷۸
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، نشست بصیرتی و تبیینی با فرمانده هان بسیج ادارات استان البرز، با حضور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان  و استاندار، در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز ضمن تقدیر از حمایت های استاندار، از مجموعه سازمان بسیج ادارات استان، تصریح کرد: فرمانده هان بسیج ادارات، مشاورانی امین و دلسوز برای مدیران و پیشرو در انجام کارهای فرهنگی هستند.

 

 وی افزود: هدف کوتاه مدت این سازمان انتخابات پیش رو است که برای پرشور شدن انتخابات و نیز معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی جهاد تبیین را به جدیت در سه عرصه کارمندان، خانواده ها و گیرندگان خدمات دستگاه ها دنبال می کنیم.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز خاطر نشان کرد: بسیجیان همواره در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و .... عزم جدی و آمادگی کامل برای کمک به دولت را دارند.

 

استاندار البرز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: بسیجیان بویژه در ادارات و دستگاه ها، بازوان توانمندی برای اجرای اهداف و برنامه‌ها هستند چراکه خود را داوطلبانه در مسیر خدمت قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: باید بر روی موضوعات، متمرکز شویم و با برنامه ریزی دقیق نسبت به جبران کمبود‌ها اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: ما می‌توانیم با تکیه بر نیرو‌های خدوم و باانگیزه با روحیه بسیجی و جهادی سرعت توسعه و آبادانی استان را افزایش دهیم.

وی افزود: گاهی از جایگاه و توانمندی‌های خود بعنوان یک مدیر آگاه نیستیم، ولی باید تصمیم ساز، خط شکن و عملیاتی باشیم و به جای اینکه دائم مطالبه گر باشیم، خود را مسئول تحقق برنامه‌ها بدانیم.

عبداللهی گفت: باید مدیریت دانش در تمامی ابعاد مدیریتی استان لحاظ شود و ردپای علم و پژوهش و دانش نوین در تصمیم گیری ها، مشهود باشد.

وی به روند فعالیت‌ها و تحقق اهداف و برنامه‌های استان اشاره کرد و افزود: در راستای تقویت زیرساخت‌ها و سرانه‌ها به توفیقات ارزشمندی دست یافته ایم که ساخت ۱۰۰ مدرسه و بهره برداری از ۷۰۰ تخت بیمارستانی، گازرسانی به روستا‌های صعب العبور استان، راه اندازی قطار شهری کرج و سرعت بخشی به تکمیل سایر خطوط، انتقال آب سد طالقان به شهرستان اشتهارد و... از جمله آن‌ها است.

استاندار البرز گفت: این رویه با کمک فعالان بسیجی و جلب توجه خیرین تداوم و استمرار خواهد داشت.

استاندار البرز با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: البرز به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ایران کوچک لقب گرفته بنابراین در انتخابات پیش رو باید نمودی از همبستگی و اتحاد ایران اسلامی را در این استان به رخ جهانیان بکشیم.

وی افزود: نقد و اختلاف نظر‌ها وجود دارند، ولی هیچ کس با اصل نظام و آرمان‌های ۲۵۰ هزار شهید و یک میلیون ایثارگر، مخالفتی ندارد چراکه این جان‌ها و خون‌ها را برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی داده ایم و ذره‌ای از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد.

عبداللهی گفت: باید فرمان رهبری معظم انقلاب را لبیک بگوییم و خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم، امن و رقابتی وقف کنیم و جشن و حماسه حضور را در استان البرز برپا کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار