حضور علاقه‌مندان به گیاهان دارویی در رویداد کارآفرینی

به همت دفتر تجاری‌سازی فناوری و مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان اردبیل، رویداد کارآفرینی با عنوان «دیدار در کارخانه» از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۲۵۱
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲

حضور علاقه‌مندان به گیاهان دارویی در رویداد کارآفرینی

سرپرست مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل در زمینه برگزاری این رویداد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اردبیل، اظهار داشت: رویداد کارآفرینی «دیدار در کارخانه» با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، آشنایی با یک کسب و کار نتیجه بخش، آموزش و توانمندسازی فناوران مستقر در مرکز رشد گیاهان دارویی و علاقه‌مندان حوزه و آشنایی با مراحل فرآوری، عرضه و فروش محصولات حاصل از گیاهان دارویی برگزار شد.

مهران اوچی اردبیلی تصریح کرد: این رویداد کارآفرین به روند آغاز فعالیت‌های خود و چگونگی ادامه فعالیت، رسیدن به نقطه قابل اتکا و ایجاد زمینه‌های اشتغال می‌پردازد.

وی گفت: شکل رویدادها در جهاد دانشگاهی اردبیل به گونه‌ای است که علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب و کار را به محل فعالیت کارآفرینان برده و از نزدیک با آشنایی با نحوه فعالیت آنها، الگوی مطلوبی را برای علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف خلق می‌شود.

سرپرست مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل افزود: مطابق با برنامه توسعه، برنامه‌ریزی‌هایی برای ادامه این روند و برگزاری رویدادهای دورهمی در ایستگاه تحقیقات کشاورزی، گلخانه‌های گیاهان دارویی و کارگاه‌های مرتبط برگزار خواهد شد تا زنجیره اطلاعات و مهارت‌افزایی تکمیل شود.

ارسال نظرات