سیزدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد

این جشنواره که با حضورفرمانده سپاه استان و مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان همراه بود از فرماندهان و بسیجیان برتر رده های مختلف سپاه استان در عرصه های مختلف دفاعی ، خدمت رسانی ، محرومیت زدايي ، اجتماعی و فرهنگي تقدیر و قدرداني به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۹۷
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

سیزدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد

به گزارش بسیج  از اردبیل، سرهنگ دوم پاسدار فرهاد جلالی، دبیر اشراف کلی فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: جشنواره «مالک اشتر»، زمینه شایسته سالاری و رشد فرماندهان، مدیران و رده های موفق و برتر استان را ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: از جمله اهداف کلی برگزاری جشنواره مالک اشتر ارتقا و پایش وضعیت عملکرد سازمان و هم‌چنین الگوسازی، الگوپروری و اسوه‌پروری است

دبیر اجرایی جشنواره مالک اشتر استان اردبیل، خاطر نشان کرد:جشنواره «مالک اشتر»، فرصتی برای ارتقای فرهنگ بسیج و فرهنگ کار جهادی، وحدت رویه و نظام‌مند شدن انتخاب رده ها، ترغیب در رفع معایب اساسی و ماموریتی، رشد بیشتر رده­‌ها، استفاده بیشتر از فرصت­‌ها، توانمندی­‌ها، ظرفیت­‌ها، ایجاد زمینه بروز ‎­خلاقیت ها و نوآوری برای تحولی سازنده و ارج نهادن به تلاش‌های بسیج در انجام ماموریت‌ها از اهداف آن است.

وی افزود: ارزیابی‌های انجام شده  جهت انتخاب منتخبین جشنواره به اندازه کیل محدود و میزان اشراف بوده و نه نمایانگر حقیقت مجاهدت و تعالی رده‌ها و بسیجیان غیور ؛ ما نمی‌توانیم ادعا کنیم که نتایج صددرصد عادلانه است بلکه ادعا میکنیم امانتداری کردهایم؛ در مورد هر یک از رده‌ها، از کوچک‌ترین رده ها  تا بزرگترین رده ها، باید به این مهم اشاره شود که تعیین یک رده به عنوان برتر نمیتواند به معنی آن باشد که سایر رده‌ها برتر نیستند؛ چرا که حجم، ماهیت، عرصه و کیفیت مأموریت‌ها در هر رده‌ای، واجد برتری‌های خیره‌کننده است که هر خبره و ناظری در مقایسه، انگشت حیرت به دندان می‌گیرد. به تعبیر سردار فرمانده محترم کل سپاه «همه برترین‌اند. اما سُنّت جشنواره این است که برخی از عزیزان به عنوان نماینده و نماد تلاش همه فرماندهان و مسئولان در اینجا حاضر شوند.»

وی ادامه داد:

هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر توسعه فرهنگ شایسته سالاری و معرفی سازمان ها و فرماندهان و مدیران رشد یافته و موفق تر در سطح نیروها ، مبتنی بر رصد و پایش وضعیت ، ارزیابی عملکرد آنها برای الگونمایی رشد و تعالی ، حرکت جهادی و انقلابی و به حرکت واداشتن دیگر سازمان ها است.

وی خاطر نشان کرد: فرایند اشراف در عملکرد سال 1401 و نحوه انتخاب رده های موفق تر طبق فرآیند مشخص شده  در چندین مرحله برگزار گردید.

ارسال نظرات