فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش مطرح کرد

انتخابات؛ روز تعیین سرنوشت ملت ایران و مظهر قدرت جمهوری اسلامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: انتخابات روز تعیین سرنوشت ملت ایران و مظهر قدرت جمهوری اسلامی است که باعث خنثی سازی نقشه شوم دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۹۸۵۴
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰

سرهنگ پاسدار وحید هاشمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در تفرش گفت:در میان چهار راهبردی که رهبر معظم انقلاب درخصوص انتخابات برای ما تبیین فرموده‌اند، بحث مشارکت حداکثری از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا امروز همه دشمنان و معاندین ایران اسلامی به میزان مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی در روز ۱۱ اسفند امسال چشم دوخته‌اند و حضور حداکثری باعث خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان خواهد شد.

وی حضور در انتخابات را روز تعیین سرنوشت ملت ایران توصیف کرد و افزود: مردم عزیز همانند سابق در کنار نظام و کشور خود ایستاده‌اند، کما اینکه تاکنون نیز همین گونه بوده‌اند و در انتخابات پیش رو نیز شاهد خواهیم بود که مشارکت خوب، هدفمند و هوشمندی خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش تصریح کرد: یکی از وظایف مهم ما به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین است، مشکلات و کمبود‌ها در جامعه وجود دارد، اما در کنار آن به بیان دستاورد‌ها باید پرداخت و دستاورد این جهاد تبیین حضور حداکثری مردم در انتخابات است. خداوند را شاکریم که مردم پای این انقلاب و نظام هستند و با حضور خود در 11 اسفند ماه سال جاری مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

سرهنگ هاشمی خاطرنشان کرد: در ۱۱ اسفند ماه انشالله همگی با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، عشق و ارادت خود به کشور عزیزمان ایران را ثابت خواهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار