اردوی راهیان نور یکی از ابزارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

سرهنگ مجیدی " معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا " در حاشیه نشست خبری اردوهای راهیان نور: یکی از ابزارهای مهم امروزما در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، اردوی راهیان نور است که بسیار موثر است.
کد خبر: ۹۵۷۹۶۳۰
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران سرهنگ مجیدی " معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا " در حاشیه نشست خبری اردوهای راهیان نور گفت: یکی از ابزارهای مهم امروزما در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، اردوی راهیان نور است که بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: در سال جدید تا الان دو مرحله اعزامی دانش آموزان برادر و خواهر را داشتیم که در کنار اعزام رده های قشری، چیزی حدود پنج هزار و چهارصد نفر تا الان اعزام شدند.

سرهنگ مجیدی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام شده از بیست و سوم تقریبا دوره جدید اعزام ها شروع شده و به فضل خداوند تا بیستم اسفندماه برنامه به پایان میرسد.

در ادامه اظهار داشت: پیش بینی ما باتوجه به ثبتنام در سامانه کوله بار که در بحث راهیان نور انجام شد تقریبا چهار هزار دانشجو اعزام خواهیم داشت. بین ۸ تا ۱۰ هزارنفر از بین بسیج محلات ثبتنام کردند. ب امیدخدا برنامه مان این است ک چیزی حدود ۲۰ هزار نفر را در مجموع در استان اعزام داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا از تلفیق اردوی راهیان نور با اردوی راهیان پیشرفت خبر داد و گفت: تا کنون از نمایشگاه هوافضا در دو منطقه بازدید شده است. یکی در تهران و دیگری در مجموعه هوافضای استان خوزستان و از مجموعه سد کرخه هم دیدار شده است و اگر امکان داشته باشد از پالایشگاه هم بازدید به عمل می آید..

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه در دو اردوگاه شهید بلباسی و شهید جعفرزاده بستر میزبانی فراهم است اذعان کرد: درصورتیکه برای هم استانی های ما، امکان اعزام خانوادگی وجود داشته باشند امکانات رفاهی در این دو اردوگاه برایشان مهیا است و ما در خدمتشان خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار