به مناسبت روز پاسدار:

دیدار و تجلیل مسئولان آموزش و پرورش استان از فرمانده تیپ 48 فتح استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه جمعی از معاونین این اداره کل همزمان با میلاد امام حسین ع و روز پاسدار با فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار و این مناسبت خجسته را به مجموعه سپاه فتح استان تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۸۸
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، حسنعلی عزت خواه در دیدار با فرمانده تیپ 48 فتح استان که به مناسبت روز پاسدار برگزار شد،با تبریک روز میلاد باسعادت سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار به سبزپوشان و سبزقامتان ایران اسلامی ،افزود: پاسداران در هر حوزه ای، پاسدار وحافظ امنیت، تمامیت ارضی کشور و جان بر کفان دفاع از ارزش های والا و معنوی انقلاب اسلامی و سمبل تمام عیار بصیرت و ولایت پذیری هستند.

وی، پاسداران، را معلمان ادبیات مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار دانست و گفت: کلاس درس آنها برای دانش‌آموزان و دانشجویان امروز همچنان در سنگر مقاومت، برقرار است.

عزت خواه، سپاه و زیرمجموعه آن را بازوان معنوی حریم ولایت و امامت برشمرد و افزود: تبلور ایمان و انسان دوستی سبزپوشان ولایت‌مدار را نیز می‌توان در کمک‌ رسانی و مساعدت به هموطنان در جهاد سلامت و شکوه خدمت به مردم ایرانِ انقلابی در عرصه‌های مختلف محرومیت زدایی مشاهده کرد که جان بر کف، یاری‌گر هموطنان‌مان هستند.

فرمانده تیپ 48 فتح استان هم، پاسداران را حافظ شرف و تمامیت ارضی میهن اسلامی دانست و گفت: افتخار ما پاسداران این است که این روز بزرگ را به نام روز پاسدار نامگذاری کرده و به تبعیت از این الگوی بزرگ هدایت، ما پاسداران نیز حافظ دستاوردهای انقلاب ،حریم ولایت،امنیت و تمامیت ارضی این مرز و بوم هستیم. سردار حسن حکمتیان، با اشاره به اهمیت و جایگاه والای آموزش و پرورش و ‌نقش سازنده و حیاتی معلمان در تعالی و پیشرفت جامعه در عرصه های مختلف، افزود: محورتغییر و تحول در هر جامعه ای ابتدا از آموزش و پرورش آن جامعه برخاسته می شود.

وی ،رسالت آموزش و پرورش در رشد و تربیت نسل‌های آینده را خطیر و سنگین برشمرد و گفت: کلید و محور اصلی توسعه هر کشور ابتدا از فیلتر آموزش و پرورش می گذرد ولازم است مسئولان توجه ویژه ای به دستگاه تعلیم و تربیت داشته باشند و این مجموعه را درپیشبرد اهداف و امورش کمک و همراهی کنند.

در پایان این دیدار به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار با اهداء لوح سپاس از سردار حسن حمکتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان تجلیل شد.

دیدار مسئولان اموزش و پرورش استان با فرمانده تیپ 48 فتح استاندیدار مسئولان اموزش و پرورش استان با فرمانده تیپ 48 فتح استاندیدار مسئولان اموزش و پرورش استان با فرمانده تیپ 48 فتح استاندیدار مسئولان اموزش و پرورش استان با فرمانده تیپ 48 فتح استاندیدار مسئولان اموزش و پرورش استان با فرمانده تیپ 48 فتح استان

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار