سردار کرمی:

پاسداران در مقابله با دشمن روحیه همدلی و معنوی دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند

زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:امروز پاسداران نیز باید همان روحیه، انگیزه معنوی رزمندگان دفاع مقدس را داشته باشند و نباید در این راه خسته شد زیرا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند؛ سپاه یکی از آیات الهی است.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۶۰
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

پاسداران در مقابله با دشمن روحیه همدلی و معنوی دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، سردار جهانبخش کرمی به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در جمع کارکنان سپاه در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه انصار المهدی (عج) استان با تبریک این روز اظهار داشت: اِنَّ الحسینَ مِصباحُ الهُدی و سَفینةُ النَجاة (همانا حسین چراغ هدایت و کشتی نجات است) و این حدیث نبوی (ص) است که اشاره به جایگاه امام حسین (ع) در هدایت و نجات انسان‌ها دارد.

وی به حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: روز‌های تلخ و شیرین بسیاری را پشت سر گذاشته‌ایم و حضور پر شور مردم زنجان در راهپیمایی‌های انقلابی ۵۰ و یکصد هزار نفری یا راهپیمایی مستقل بانوان نمونه‌ای از خاطرات شیرین و افتخارات استان است.

سردار کرمی ادامه داد: مردم در زمان انقلاب زیر رگبار دشمن، الله اکبر و خمینی رهبر و مرگ بر شاه سر می‌دادند و این اولین شکست سنگین بود که بر دشمنان نظام وارد شد.

وی در ادامه به عملیات والفجر ۸ اشاره کرد و گفت: رزمندگان در این عملیات صحنه‌های زیبایی آفریدند که در تاریخ ماندگار شد و در حال حاضر فرماندهان برخی کشور‌ها از شنیدن نحوه این عملیات متعجب و حیرت زده می‌شوند.

فرمانده سپاه استان زنجان تصریح کرد: در عملیات والفجر ۸ قدرت اطلاعاتی، حفاظتی، طراحی فرماندهان و آمادگی نیرو‌هایی با اعتقاد و ایمان راسخ باعث موفقیت این عملیات شد.

وی تاکید کرد: روحیه حماسی، معنویت و توسل به ائمه در جنگ تحمیلی، دفاع مقدس ما را از جنگ‌های دنیا متفاوت کرد.

سردار کرمی گفت: امروز پاسداران نیز باید همان روحیه، انگیزه معنوی رزمندگان دفاع مقدس را داشته باشند و نباید در این راه خسته شد، زیرا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند؛ سپاه یکی از آیات الهی است.

وی بیان کرد: دیروز یک جنگ نظامی تمام عیار بر علیه نظام در جریان بود و امروز دشمنان با در قالب جنگ ترکیبی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده‌اند و باید پاسداران با روحیه انقلابی و معنوی در صحنه حاضر باشند تا بتوانند با موفقیت از موانع جنگ ترکیبی به راحتی عبور کنند.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار