خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

هنر مردم ایران دفن آرزوهای دشمن است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: مردم ایران هنرشان دفن آرزوهای دشمن و به گور سپردن رویاهای او است.
کد خبر: ۹۵۷۸۷۸۹
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در جمع مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر سرکان اظهار کرد: زمانی که شرق و غرب عالم به سمت مسخ ارزش‌ها می‌رفت، و دین در جامعه حذف شده بود، امام خمینی (ره) یک انقلاب دینی در جهان را آغاز کردند که نور آن دنیا را روشن کرد.

وی افزود: انقلاب کشورمان را به ایران قوی تبدیل کرد و در سایر کشورها نیز بیداری اسلامی را رقم زد و اسلام را احیا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: همه رویش‌های دینی جهان مدیون امام (ره) و انقلاب هستند، رویش‌های بزرگی مثل بیداری اسلامی، نهضت مقاومت، حرکت عظیم اربعین، برگزاری اعتکاف در تمام ایران با خیل عظیم جوانان و نوجوانان، تربیت حافظان قرآن و... همه مرهون امام(ره) و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه مردم ایران هنرشان دفن آرزوهای دشمن و به گور سپردن رویاهای او است، گفت: دشمن هر سال در این ایام همه توانش را بکار می‌گیرد و هزینه‌های سنگینی انجام می‌دهد که فضای ایران را سرد و نا امید جلوه دهد، اما مردم با  حضورشان مکر و توطئه دشمن را خنثی می‌کنند و هر سال حماسه‌ای عظیم‌تر از سال قبل خلق می‌کنند.

هنر مردم ایران دفن آرزوهای دشمن است

هنر مردم ایران دفن آرزوهای دشمن است

هنر مردم ایران دفن آرزوهای دشمن است

انتهای پیام/

ارسال نظرات