راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در خلخال با حضور گسترده مردم برگزار شد

همزمان با سراسر کشور اهالی شهرستان خلخال با چهل و پنجمین حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل ، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۵۷۸۷۱۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در خلخال با حضور گسترده مردم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، هزاران نفر ازاقشار مختلف مردم در کنار روحانیان و مسوولان محلی با شرکت در مراسم راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل یکبار دیگر جلوه‌های مشارکت ، همدلی و پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و سخنران این مراسم با اشاره به حساسیت بالای راهپیمایی امسال سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با توجه به تحولات اخیر در منطقه تلاش دشمن برای  ایجاد فتنه در ایران اسلامی،حضور مردم در صحنه‌های مختلف را عامل مهم دوام و بقای انقلاب دانست و ازحضور پرشورو گسترده مردم خلخال در این راهپیمایی قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام حسین علیی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل در سال ۵۷ سرآغاز شکل‌گیری سایر انقلاب‌های مردمی درجهان بود و تنها انقلابی است که مسیرتاریخ را عوض کرد و موجب تحول بزرگ سیاسی در سطح دنیا شد.

وی افزود: امروزه وظیفه هر فرد ایرانی حضور در همه صحنه‌های پشتیبانی نظام از جمله حضور گسترده در راهپیمایی‌ها و همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند برای نشان دادن قدرت و عظمت نظام به دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی ایران است.

خبرنگار بهرام نقی‌زاده

ارسال نظرات
آخرین اخبار