خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

امام خمینی(ره) اسلام را احیا کرد و به آن عزت بخشید

امام خمینی(ره) اسلام را احیا کرد و به آن عزت بخشید
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: امام خمینی(ره) اسلام را احیا کرد و آن را گسترش داد و به دین اسلام که در کنج کتابخانه ها مغفول مانده بود عزت و عظمت بخشید. 
کد خبر: ۹۵۷۸۶۵۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، بمناسبت جشن انقلاب که به همت حوزه بسیج سیدالشهدا(ع) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در مسجد توحید اقبالیه برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دوران تثبیت نظام اسلامی، دهه شصت مظلوم و شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم، اظهار کرد: شهیدان هویت ما و تاریخ پرافتخار کشور ایران می باشند و لذا نباید غیر از قلم شما، انقلاب شما را کسی دیگر روایت کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیار پر تکرار امام راحل را با لفظ امام باید یاد کنیم و در اکثر بیانات رهبری، «امام» با صفت امام بزرگوار یاد می شود. او به ما بزرگی و به اسلام عزت و عظمت داده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: کار بزرگ امام خمینی(ره) این بود که به اسلام حیات دوباره بخشید، اسلام را از جهالت و گمراهی رهانید، و درست زمانی که نام اسلام بود اما اسلام عملی نبود و دین در کنج کتابخانه ها مغفول مانده بود، امام بزرگوار آن را احیا کرد و گسترش داد.

وی افزود: تربیت یافتگان امام بزرگوار اسلام را در همه جا گسترش دادند. امام ۵۰۰ مجتهد تراز اول تربیت کرد. امام یک نفر نبود بلکه تکثیر شد در شاگردانش و در تمام اقصی نقاط دنیا.

سردار آتانی بیان کرد: عده ای برای مباحث سیاسی خودشان به اسلام رحمانی روی آوردند در صورتی که مهربانی اسلام برای هدایت است. امروز در دنیای اسلام، مکتب امام راحل جهانی شده است. فیدل کاسترو رهبر کوبا می گوید؛ اگر از کمونیست دست بکشم دینم اسلام است و آن اسلام امام خمینی(ره) است.

فرمانده ارشد نظامی استان قزوین در ادامه تصریح کرد: دومین اقدام بزرگ امام احیای تشیّع بود. شما ملت ایران و امام عظیم الشأن، به ملت عراق و منطقه جنوب لبنان، روح مبارزه و ایستادگی را آموختید. این جمله فرمانده یمنی است که شما توانستید شاه را از کشور خود بیرون کنید و ماهم می توانیم. در دریای سرخ الگویی مثل شما جلودار آنها بوده است که آمریکا شکستنی است و به اذعان یمنی ها، شما ۲۵۰ هزار مستشار آمریکایی را بیرون کردید برای ما الگو هستید.

وی اضافه کرد: ما ملت امام حسینیم و با ورود به مکتب امام حسین(ع) ذلت را هرگز نمی پذیریم دیگر کربلا تکرار نخواهد شد و سر امام جامعه بالای نیزه نخواهد رفت و تنها ملتی هستیم که امام خود را شهید نکردیم.

سردار آتانی در پایان گفت: سومین اقدام و کار بزرگ امام این بود که به ایران آبرو و عزت داد و در مقابل دشمنان این ملت ایستاد. 

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار