مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاکی از بصیرت و آگاهی ملت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، حضور پرشور ملت ایران و مردم ولایت مدار شهرستان فیروزکوه در راهپیمایی امروز را نشان‌دهنده بصیرت، آگاهی، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی دانست و گفت: این مردم همواره از آرمانها و ارزشهای اسلامی و انقلابی دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۷۶
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان فیروزکوه؛

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم موئینه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه صبح امروز، ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در حاشیه راهپیمایی و جشن بزرگ سالگرد پیروزی انقلاب در شهر فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان فیروزکوه، اظهار کرد: ملت ایران و مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان فیروزکوه همیشه در صحنه های انقلاب و نظام بودند، هستند و خواهند ماند.

 

وی پیام این حضور با شکوه را پیروی از ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: امروز مردم با آمدن خودشان نشان دادند که راه شهدا را ادامه می دهند و از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی دفاع می کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را تجدید میثاق با شهدا و امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و گفت: ملت ایران در راه مبارزه با طاغوت و نفی سلطه و استکبارستیزی محکم و مقاوم ایستاده اند.

 

موئینه حضور پرشور ملت ایران و مردم ولایت مدار شهرستان فیروزکوه در راهپیمایی امروز را نشان دهنده بصیرت و آگاهی و زمان شناسی و دشمن شناسی دانست و خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران در جای جای میهن اسلامی گفتمان «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را به نمایش گذاشتند.

 

انتهای پیام/ خبرنگار طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار