جشنواره مالک اشتر و تجلیل از بسیجیان پیشوا

جشنواره مالک اشتر و تجلیل از بسیجیان شهرستان پیشوا در شب عیدمبعث برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۳۸۱
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و شب بعثت پیامبر اکرم(ص) جشنواره مالک اشتر بسیج با سخنرانی سردار ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران و اجرای گروه سرود ساکنان آسمان و مدیحه سرایی سیدحسین طالبی در تالار قرآن حرم مطهرحضرت جعفربن موسی الکاظم علیه السلام شهرستان پیشوا برگزار شد

در این مراسم فرمانده پایگاه بسیج، فرمانده گردان ، فعالان فضای مجازی و فرهنگی و تربیتی، گروه‌های جهادی حلقه صالحین و اعضای شورا حوزه و پایگاه های برتر بسیج تجلیل و تقدیر شدند.

در این مراسم، حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه، تاجیک نوری فرماندار، سرگرد خیراندیش فرمانده سپاه، محمدی شهردار و دیگر مسئولین و عموم مردم و بسیجیان حضور داشتند.

سردار ولی زاده فرمانده سپاه استان تهران در این مراسم با اشاره به اینکه همه مشکلات کشور با ابتکارات و خلاقیت بسیجیان حل می‌شوند، اظهار داشت: امروزه بیشتر از هر زمانی به تفکر و اندیشه بسیجی نیاز داریم و بسیجیان باید در تمام زمینه‌ها وارد شده و توان خود را به‌کار بگیرند.

وی افزود:هر جا تفکر بسیج باشد باعث پیشرفت می‌شود، بسیج از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در همه صحنه‌ها حضور موثر و پرشور دارد.

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
آخرین اخبار