فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد:

دشمن حضور مردم در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را رصد می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد در پیامی از مردم این شهرستان جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۳۴۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد در پیامی از مردم این شهرستان جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
سرهنگ حمیدرضا فرهمند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان به حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند ماه دعوت کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: بار دیگر فجر پیروزی انقلاب اسلامی فرارسید و باید ستود دلاوری‌های مردم انقلابیمان را که به ندای حق‌طلبی و عدالت‌جویی امام خمینی (ره) لبیک گفته و بساط حکومت طاغوتی پهلوی را برچیدند و در ۲۲ بهمن ۵۷ به بهای اهدای جان عزیز خود، شهد شیرین پیروزی به مذاق جان‌ها چشاندند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد درجمع مردم ولایت مدار این شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و اعیاد شعبانیه به مردم همیشه در صحنه بهاباد، به مقوله امنیت و ۴ مولفه اصلی آن اشاره نمود.
خودکفایی و استقلال اقتصادی، قدرت نظامی، اتحاد و همبستگی مردم را از مولفه‌های اصلی تأمین امنیت ملی برشمرد و بیان داشت: با توجه به وضعیت حساس منطقه و ضربات اساسی که به حیثیت و هیمنه پوشالی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب و کودکش وارد شده، بی شک دشمن حضور مردم را در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی رصد می‌کند و براساس آن برنامه ریزی می‌نماید.
وی با اشاره به آیه ۲ سوره مائده (و تعاونوا علی البر و التقوی ...) ضمن تأکید بر شرکت آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو از همگان خواست تا دیگران را نیز به شرکت در این امور مهم و حیاتی دعوت نمایند.
ا ینجانب از یکایک مردم ولایتمدار شهرستان بهاباد ، دعوت می کنم ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) به ندای رهبر فرزانه خود حضرت آیت ا… خامنه ای (مُدّظله) لبیک گفته و همچون سال های گذشته با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن که با حضور کلیه مردم شهرستان بهاباد برگزار خواهد شد، دوستداران این نظام اسلامی را شادمان و دشمنان قسم خورده اش را مایوس و ناامید نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار