سرهنگ سهندی:

امروز مهمترین مسئله کشور انتخابات است/حضور پرشور مردم در انتخابات، توطئه های دشمن را خنثی می کند

زنجان_معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز مهمترین مسئله کشور انتخابات است گفت: وظیفه ما این است که در انتخابات شرکت کنیم و آینده کشور را خودمان رقم بزنیم و توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۳۲
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

امروز مهمترین مسئله کشور انتخابات است/حضور پرشور مردم در انتخابات، توطئه های  دشمن را خنثی می کند

سرهنگ محسن سهندی در مراسم جشن انقلاب که در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار شد با تبریک دهه فجر اظهار داشت: اگر در تاریخ اسلام بنگریم به دو معقوله که همیشه در اسلام مطرح بوده می‌رسیم که مربوط به سنت الهی بوده و دیگری طبیعت زندگی بشر است.

 

وی گفت: اولین معقوله مسئله امتحان الهی است که براساس مقتضیات زمان در طول تاریخ متفاوت بوده است.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان زنجان با اشاره به آزمایش مسلمانان گفت: خداوند در آیات قرآن می‌فرماید؛ ما شما را با انواع مسائل آزمایش می‌کنیم و بشارت بر کسی که در امتحان الهی صبر کند که نتیجه آن پیروزی است.

 ‌

وی گفت: در آیات قرآن به دشمنی دشمنان نیز اشاره شده است که؛ اگر اتفاقات خوبی برای شما رخ دهد دشمنان ناراحت می‌شوند و اگر گرفتاری برای شما پیش بیاید آنها خوشحال می‌شوند اما اگر در مقابل دشمنان صبر کنید زیرا از کید آنها به شما ضرر نمی‌رسد.

 

 سرهنگ سهندی به خواص جامعه اشاره کرد و گفت: آنها نقش مهمی در جامعه دارند و طبق فرمایشات رهبری اگر خواص در زمان امام حسین(ع) مسایل را درست می‌فهمیدند و درست انتخاب می‌کردند هیچگاه امام حسین(ع) به قربانگاه کشیده نمی‌شد.

 

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در طول ۴۵ سال در امتحانات مختلف پیروز شده‌اند.

 

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان زنجان به انواع استعمار اشاره کرد و گفت: استعمار کهن، استعمار نوع و استعمار فرانو است که دشمن از طریق این‌ها برای ضربه زدن به دولت‌هایی که در مقابل آنها ایستادگی کرده‌اند استفاده کرده‌ و می‌کند.

 

وی عنوان کرد: در کشور ما در زمان پهلوی استعمار نو حاکم بود که بیشترین خسارت‌ها به ایران وارد شد و بیشترین مناطق از کشور جدا شد.

 

سرهنگ سهندی به استعمار فرانو اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دشمنان از این نوع استعمار که حکومت بر اذهان است استفاده می‌کند و تلاش می‌کند از طریق فضای مجازی و رسانه‌های همسو با خود اذهان مردم را به کنترل درآورد.

 

وی افزود: دشمنان در حال حاضر روی انتخابات ایران تمرکز کرده‌اند و با تبلیغات می‌خواهند ذهن مردم را با خود همسو کنند و مردم را تشویق می‌کنند که در انتخابات شرکت نکنند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان زنجان تصریح کرد: امروز مهمترین مسئله کشور انتخابات است و وظیفه ما این است که در انتخابات شرکت کنیم و آینده کشور خودمان رقم بزنیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

 

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار