خبرهای داغ:

آیین رونمایی از تازه‌ترین اثر غلامرضا بکتاش برگزار شد+تصاویر

همدان-آیین رونمایی از تازه‌ترین اثر غلامرضا بکتاش شاعر و نویسنده شهرستان ملایر با حضور شعرای شهرستان ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۲۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون خدمت رضوی شهرستان ملایر همزمان با  چهل و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آیین رونمایی از کتاب کودک به قلم غلامرضا بکتاش با عنوان «خودم را خیس کردم» باحضور فریدون محمودی، مریم زندی و محسن کریمی از شعرای شهرستان ملایر برگزار شد.

مریم زندی از شاعران ملایر کتاب حاضر را تحولی در اشعار بکتاش خواند و عبور بکتاش از واژهای متداول شعر کودک و اشاره به واژه‌های امروز و در دنیای بزرگترها را پوست‌اندازی و تحول شعر وی خواند و اظهار کرد: نسل امروز، نسل پرسش و چالش است و شاعر در این کتاب تلاش کرده نگاهی ملموس و امروزی به دنیای کودک داشته باشد.

وی شعر بکتاش را دارای ظرافت‌های زبانی و موسیقی درونی خواند و یکی از علت‌های دلنشین بودن اشعار ایشان برای کودکان را همین خصوصیت خواند.

فریدون محمودی از دیگر شاعران ملایری در ادامه شعر بکتاش را شعری سنجیده و انتخاب واژگان از سوی ایشان را هنرمندانه خواند و افزود: شعر بکتاش با وجود سادگی و روانی دارای موسیقی درونی است و کودک امروز با این سبک از شعر ارتباط خوبی برقرار می‌کند.

در ادامه این برنامه بکتاش شاعر و نویسنده شهرستان ملایر ضمن تشکر از اداره کتابخانه‌های عمومی برای پرداختن به آثار جدید الانتشار گفت: وقتی شاعری از ۵۰ سالگی گذر می‌کند و ۵۰ عنوان کتاب دارد، باید گفت اکنون دیگر نوبت بچه‌هاست که شکوفا شوند.

وی خطاب به کودکان حاضر در برنامه گفت: با نترسیدن از اشتباه می‌توان به قله‌های زندگی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات