پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی اردبیل با تضمین اشتغال

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل از پذیرش دانشجو با تضمین اشتغال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۰۹
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی اردبیل با تضمین اشتغال

تورج حسن‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در این طرح اجرای دوره در حین یا پس از فراغت از تحصیل و با توجه به سیاست‌های اشتغال استان با هدف پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف ، اقدام به ایجاد ۷۰ نفر ظرفیت تعهد اشتغال در یک کد رشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و سه کدرشته‌ محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در ۲ مرکز آموزش علمی‌کاربردی استان پیش‌بینی شده است.

وی همچنین به تمدید مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی اشاره کرد و افزود: برای متقاضیانی که به هر دلیل موفق به ثبت‌نام در پذیرش دوره‌های مذکور نشده‌اند، مهلت ثبت‌نام در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش علمی کاربردی بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه تمدید شده است.

حسن‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه مهلت مذکور آخرین فرصت برای ثبت‌نام متقاضیان است و قابل تمدید نمی‌باشد داوطلبان در مهلت مقرر با مراجعه به پرتال اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ، پس از مطالعه اطلاعیه‌های ثبت‌نام دوره‌های مذکور در بهمن‌ماه ۱۴۰۲، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی یادآورشد: آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کد رشته‌ محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل در مهلت تمدید شده نسبت به مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کد رشته‌ محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

رئیس واحد استانی اردبیل گفت: دوره‌های کاردانی نیز در حال ثبت‌نام بوده و خبر تمدید آن نیز به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار