عشایر ۲۵۴ قشلاق اردبیل به آب پایدار دسترسی پیدا کردند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، گفت: عشایر غیور ایل شاهسون در قشلاقات شمال استان اردبیل به تعداد ۲۵۴ قشلاق از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۵۷۷۵۸۴
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

عشایر ۲۵۴ قشلاق اردبیل به آب پایدار دسترسی پیدا کردند

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اردبیل، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های آبرسانی به شهرها و روستاها است که در اولویت برنامه‌ریزی‌های و هدف‌گذاری ها قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امسال در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان توزیع منابع را با اولویت آبرسانی به شهرها و روستاها قرار دادیم تا در فصول گرم سال مشکل تامین آب نداشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل احداث 7 مجتمع آبرسانی را یادآور شد و بیان کرد: 95 پروژه در حوزه تامین آب شرب و کشاورزی در سطح استان و با اولویت در حال انجام است.

شایقی ادامه داد: 300 میلیارد تومان در بودجه 1402 برای طرح‌های آبرسانی و فاضلاب اختصاص یافته که تاکنون 148 میلیارد تومان به استان ابلاغ شده و مابقی نیز تا پایان امسال برای سرعت دادن به اجرای پروژه‌ها تخصیص می‌یابد.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی در اجرای پروژه های آبرسانی آب و فاضلاب استان را کمک می‌کند تا ما شاهد بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام در حوزه آب و فاضلاب باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار