همزمان با دهه فجر:

۵۰۴پروژه توزیع برق در استان زنجان به بهره‌برداری رسید

زنجان- مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان از افتتاح ۵۰۴ پروژه توزیع برق در استان زنجان خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۶۹۲ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر: ۹۵۷۷۱۴۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

۵۰۴پروژه توزیع برق در استان زنجان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، پیام جوادی در آئین بهره‌برداری از ۵۰۴ پروژه توزیع برق استان زنجان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: این طرح‌ها با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۶۹۲ میلیارد ریال بوده و در پروژه‌هایی که امروز به افتتاح می‌رسد، نگاه کامل به اقتصاد مقاومتی شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه‌ها برای استان مهم و حیاتی بوده که نمونه آن تعویض سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار است گفت: تعویض سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار با هدف کاهش تلفات، بهبود ولتاژ انجام می‌شود و اولویت اول در اجرای این پروژه مسیر‌هایی است که احتمال وقوع سرقت سیم در این مناطق زیاد بوده یا سرقت سیم اتفاق رخ داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان با بیان اینکه ۱۵۱ نقطه از نقاط استان به لحاظ مشکل رفع ولتاژ پاکسازی شده است، گفت: فقط چند نقطه در استان مانده است که دارای ضعف ولتاژ بوده و در طول روز‌های پیشرو نیز این مشکل رفع خواهد شد.

جوادی با بیان اینکه قسمت عمده برق تحویلی استان در بخش مولد مصرف می‌شود گفت: بیش از ۷۳ درصد از برق استان در بخش مولد همچون کشاورزی و صنعت و تولید به کار می‌رود.

وی تصریح کرد: تلاش می‌شود برق با کیفیت به لحاظ ثبات و پایداری به مصرف کنندگان تحویل داده شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان بیان کرد: بهره‌داری از پروژه توسعه شبکه برق روستایی، بهره‌برداری از پروژه توسعه و افزایش پایداری شبکه‌های برق، بهره‌برداری از پروژه کاهش و کنترل پیک بار برق در استان، افتتاح پروژه‌های احداث و اصلاح روشنایی معابر زنجان از جمله پروژه‌های افتتاح شده در استان بود.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات