رییس کل دادگستری اردبیل در پیامی اعلام کرد؛

حضرت محمد پرچمدار زیباترین جلوه‌های حکومت صالحان

اردبیل- رییس کل دادگستری استان اردبیل در پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید مبعث گفت: پیامبر اکرم (ص) با لبیک به ندای وحیانی بعثت، پرچمدار زیباترین جلوه‌های حکومت صالحان در جهان شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۸۶
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

حضرت محمد پرچمدار زیباترین جلوه‌های حکومت صالحان

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید مبعث، اظهار کرد: رجب، سالروز تجلی و طلیعه رسالت پیام‌آور راستی و حکمت، پیامبر عدالت و کرامت، حضرت محمد مصطفی (ص) است که از سوی ذات اقدس ربوبی در مقام رسول نور و روشنی، نشانه‌های توحید و نقشه راه کمال و معنویت را به بشریت ابلاغ کرده و با لبیک به ندای وحیانی بعثت، پرچمدار زیباترین جلوه‌های حکومت صالحان در جهان شد.

وی تصریح کرد: به راستی که بعثت پیامبر مکرم اسلام (ص) کانون طلوع دین مبین اسلام و سرآغاز خردگرایی، معنویت و پایانی بر خرافه‌گرایی و رهایی بشریت از بند اسارت نفسانیات و شرارت بود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ۲۷ رجب فرخنده سالروز مبعث رسول مکرم اسلام (ص)، یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان است که در این روز بزرگ همه پیروان راستین آن حضرت شادمان از آنکه ندای بر حق بعثت پیامبر را شنیده‌اند و دعوتش را لبیک گفته‌اند، جشن گرفته و آموزه‌های حاصل از سال‌ها زندگی گهربار ایشان را سرلوحه اعمال خود قرار دهند، بعثت تفسیر چگونه زیستن برای انسان است و امید انسان به فردایی روشن است.

حجت‌الاسلام کثیرلو افزود: بنده به نمایندگی از تشکیلات قضایی استان فرا رسیدن این عید بزرگ فرخنده و این روز مبارک و سرشار از رحمت و برکت را به ساحت مقدس حضرت امام عصر (عج)، به پیشگاه مقام معظم رهبری و به همه مسلمانان و مریدان راستین آن پیامبر الهی تبریک و از درگاه پروردگار متعال بهروزی و موفقیت روزافزون را برای همگان در سایه آموزه‌های آن پیامبر عظیم‌الشان مسئلت می‌کنم.

ارسال نظرات