خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

برگزاری اردوی تمرینات رزم در کوهستان و در برف تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ارتفاعات استان آذربایجان شرقی

برگزاری اردوی تمرینات رزم در کوهستان و در برف تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ارتفاعات استان آذربایجان شرقی
سردار افروزی از حضور رزمندگان گردان تکاور محمد رسول الله(ص) این تیپ در ایام عید مبعث در ارتفاعات استان آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۴۹
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در ارتفاعات استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: گردان تکاور این تیپ در اردوی تمرینات رزم در کوهستان و رزم در برف در ارتفاعات استان آذربایجان شرقی به منظور ارتقا آمادگی های دفاعی در برابر هر گونه تهدیدات دشمنان فرا منطقه ای به مدت یک هفته به صورت شبانه روزی حضور دارد.

وی در ادامه گفت: این سلسله تمرینات و اردوها برای ارتقای سطح امادگی رزم پاسداران در طراز انقلاب اسلامی برای مقابله با انواع تهدیدات دشمنان اسلام است که در فصل زمستان برابر ابلاغ سالانه به اجرا گذاشته می شود.

فرمانده تیپ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به قسمتی از برنامه های گردان تکاور در این مدت افزود: انواع تاکتی های رزم و زندگی در شرایط سخت و طاقت فرسا با انواع عملیات طاقت فرسا و صعود در برف و امداد در کوهستان در ارتفاع ۲۵۰۰ متری؛ قسمتی از تمرینات عملیاتی این گردان در این مدت می باشد.

سردار افروزی در پایان عنوان کرد: امیدواریم سرباز خوبی برای ولی فقیه عزیزمان و حضرت ولی عصر(عج) باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار