مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل:

راهپیمایان ۲۲ بهمن تحت پوشش بیمه حوادث و مسئولیت قرار گرفتند

مدیرکل بیمه ایران با اشاره به اینکه کلاهبرداران صحنه زنی در استان اردبیل اقدام به فریب بیمه می‌کنند، از هوشیاری بیمه ایران خبر داد و گفت: اعضای این تیم شناسایی و رصد می‌شوند
کد خبر: ۹۵۷۶۷۹۶
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

راهپیمایان ۲۲ بهمن تحت پوشش بیمه حوادث و مسئولیت قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، فرامرز آزاد امروز، ۱۶ بهمن در نشست خبری خود با اعلام این مطلب افزود: ۲ مورد صحنه سازی توسط کارشناسان بیمه ایران شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

آزاد با بیان اینکه شعبه خسارت برای تسهیل خدمات به مشتریان تفکیک شده است، ادامه داد: پایانه خسارت با خرید زمینی به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر در خیابان جام جم اردبیل و تهیه نقشه و آزمایش خاک و انتخاب پیمانکار بزودی احداث و با انتقال واحد خسارت بیمه ایران ترافیک مقابل ساختمان مدیریت کاهش خواهد یافت.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل با اشاره به پرداخت خسارت درمان از طریق سامانه سدا اظهار کرد: کلیه بیمه گذاران می‌توانند برای دریافت خسارت اتومبیل خود با مراجعه به سامانه ایران من بعنوان اولین و تنها مرجع پرداخت خسارت غیرحضوری در کشور، پس از ارزیابی خسارت در زمان و مکان مورد نظر مشتری نسبت به دریافت خسارت خود تا سقف ۳۰ میلیون تومان اقدام کنند و از مراجعه به مراکز بیمه خودداری کنند.

وی از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه نامه‌های شخص ثالث خبر داد و تصریح کرد: ۱۰۰ درصد جرائم حق بیمه شخص تمام وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بخشیده شد.

آزاد عنوان کرد: بیمه ایران در استان اردبیل ۳۵ درصد سهم بازار را در دست دارد و بعنوان تنها بیمه دولتی خدمات ارائه می‌دهد.

وی اضافه کرد: ۴۵۶ میلیارد تومان خسارت در قالب ۲۰۵ هزار پرونده پرداخت شده است و همچنین ۶ میلیارد تومان خسارت در یک فقره به خسارت دیدگان جانی سیل ابتدای سال پرداخت شد.

مدیرکل بیمه ایران استان بیان کرد: پرداخت خسارت مربوط به خودروها ۷۰ درصد بوده است و بالاترین ضریب خسارت در بیمه خودروها را در سطح استان و کشور بیمه ایران پرداخت می کند.

آزاد افزود: آمار خسارت پرداختی اداره کل بیمه ایران استان اردبیل در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۲۳۵ هزار پرونده با مبلغ پرداخت شده بالغ بر ۳ هزار و ۴۵۶ میلیارد ریال و همچنین در ده ماهه ۱۴۰۲ به تعداد ۲۰۵ هزار پرونده با پرداخت بیش ۴ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار کرد: کلیه شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سال جاری در سراسر کشور تحت پوشش بیمه حوادث برای خطرات فوت یا نقص عضو کلی و جزیی دایم ناشی از حادثه برای هر نفر تا سقف ۴۰ میلیون تومان و بیمه مسئولیت در صورت خطرات فوت یا نقص عضو دایم تا سقف ۱ میلیارد و دویست میلیون تومان قرار گرفتند و قرارداد مذکور فیمابین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کنسرسیومی متشکل از ۶ شرکت بیمه‌ای با راهبری شرکت سهامی بیمه ایران صادر و رسیدگی و پرداخت خسارت به زیاندیدگان احتمالی شرکت کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بر عهده بیمه ایران خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار