خبرهای داغ:

حضور حداکثری در انتخابات موجب قوی شدن ایران و برطرف شدن ضعف‌های آن خواهد شد

شاهرود_ استاد حوزه‌های علمیه خواهران شاهرود گفت: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح توسط مردم موجب قوی شدن ایران و برطرف شدن ضعف‌های آن خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۷۸۱
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

حضور حداکثری در انتخابات موجب قوی شدن ایران و برطرف شدن ضعف‌های آن خواهد شدبه گزارش خبرنگار بسیج، خانم جهازی در نشست بصیرتی دهه مبارک فجر در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت معصومه (ع) شاهرود در سالن اجتماعات این مدرسه با اشاره به سوالات و شبهات جامعه گفت: نوجوانان امروز ایران در زمان موفقیت‌ها و آسایش ایران زندگی می‌کنند و از قبل این کشور اطلاع زیادی ندارند.
عضو هیات امنا مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) شاهرود با توجه به جنگ شناختی که امروزه با آن مواجهه هستیم، تصریح کرد: دشمن سختی‌ها و کاستی‌های ایران را به نمایش می‌گذارد در صورتی که دانستن قبل و بعد یک مسئله برای تصمیم گیری تاثیر گذاری بیشتری دارد.
او در ادامه با بیان برخی از قوانین حاکم در مدارس قبل انقلاب: کمبود امکانات، نبود مدرسه در روستا‌های دور افتاده و بی حجابی اجباری در مدارس را از عوامل کم سوادی و بی سوادی در جامعه دانست.
جهازی افزود: امروزه در روستا‌های دور افتاده مانند روستای بشاگرد که در نقشه مشخص نبود چندین مدرسه همراه با امکانات تاسیس شده است و دانش آموزان مشغول تحصیل هستند.
استاد حوزه علمیه شاهرود اظهار کرد: ایران قبل از انقلاب با کمبود امکانات پزشکی مواجهه بود و مردم با مراجعه به پزشکان هندی و پاکستانی در درمانگاه‌هایی کوچک درمان می‌شدند.
او در ادامه گفت: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را نشان از قدرت و پیشرفت ایران در سال‌های بعد از انقلاب دانست.
جهازی تصریح کرد: مستکبران وقتی متوجه شدند نظامی مبتنی بر اسلام تشکیل شده و به عنوان یک الگو در جهان مطرح می‌شود در زمینه‌های مختلف به دشمنی با ایران پرداختند.
استاد حوزه‌های علمیه شاهرود با بیان خاطره‌ای از کتاب سلطنت پهلوی از ظهور تا سقوط نوشته حسین فردوست از معتمدین شاه به مستعمره بودن ایران در زمان طاغوت اشاره کرد.
او با توجه به بیانات مقام معظم رهبری گفت: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح توسط مردم موجب قوی شدن ایران و برطرف شدن ضعف‌های آن خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار