سرهنگ کریم پور:

برگزاری مسابقات لیگ شهید «همدانی» ارزش و افتخاری برای ورزش استان است

همدان-معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)همدان برگزاری مسابقات لیگ شهید«همدانی» و برنامه‌های استعدادیابی هیئت دو ومیدانی استان در روستاها و محلات در پاسداشت شهدا را یک ارزش و افتخار برای ورزش استان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۷۶۷۳۴
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی‌اکبر کریم‌پور در دیدار رئیس و دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: برگزاری مسابقات لیگ سردار شهید «همدانی» و برنامه‌های استعدادیابی هیئت دو ومیدانی استان در سفر به روستاها و محلات شهری در پاسداشت شهداء یک ارزش و افتخار برای ورزش استان است.

وی افزود: خبرگزاری بسیج استان از تمام ظرفیت‎های موجود برای اطلاع‌رسانی اقدامات جهادی هیئت دو ومیدانی استان در رونق این ورزش مادر در سراسر استان استفاده می‌کند چراکه ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در جامعه و خدمت به نوجوانان و جوانان از اهداف بلند سپاه و بسیج است.

رییس هیئت دو ومیدانی استان همدان نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های خالصانه مجموعه سپاه استان و خبرگزاری بسیج، به گزارشی از اهداف و برنامه‌های هیئت دو ومیدانی استان پرداخت و نامگذاری لیگ‌های دو و میدانی استان به نام شهداء را موجب برکت و افتخار دانست.

مسعود بنوان گفت: علاوه بر برگزاری لیگ صحرانوردی سردار شهید «همدانی» در آینده نزدیک لیگ مسابقات میدانی در مواد سرعت را به نام سردار شهید «شمسی پور» برگزار خواهیم کرد.

سید اصغر ذوقی احسن دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان نیز که افتخار حضور در چندین برنامه فرهنگی ارزشی دو استقامت در گرامیداشت شهدای استان و رتبه چهارمی مسابقات دو ومیدانی آسیایی مانیل را اخیرا کسب کرده است، حمایت‌های خالصانه و بدون چشم داشت خبرگزاری بسیج را از اقدامات فرهنگی و ارزشی عنوان کرد و و تهیه و تولید ۳۰ خبر از هیئت دو ومیدانی استان طی ماه‌های گذشته را یک رکورد فوق العاده و تحسین برانگیز دانست .

در پایان این دیدار مسئولین هیئت دو ومیدانی استان همدان با اهداء لوح تقدیر فدراسیون دو ومیدانی از خدمات و حمایت‌های بی‌شائبه روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) و خبرگزاری بسیج استان همدان تقدیر کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار