خبرهای داغ:

برنامه ریزی برای حضور حداکثری رأی اولی‌ها در انتخابات

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای حضور حداکثری رأی اولی‌ها در انتخابات امسال برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۷۴
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، عبدالله حبیبی با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: جمهوری اسلامی را یک نعمت عظیم الهی می‌دانیم که خداوند بر مردم ایران منت نهاده و این نعمت را در اختیارشان قرار داده است.


وی افزود: امیدواریم مردم، قدردانی از نعمت را در عمل ثابت کنند و این مساله، با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت جدی و پرشور در انتخابات پیش رو محقق خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه مردم ایران باز هم حماسه خواهند آفرید و دشمنان را ناامید خواهند کرد، ادامه داد: باتوجه به اهمیت مشارکت رای اولی‌ها در انتخابات، آموزش و پرورش در ادامه فعالیت‌های خود، در حال پیگیری برای شرکت جدی دانش‌آموزان رای اولی در انتخابات پیش رو است و به این منظور، برنامه‌های مهمی تدوین کرده است تا حضور حداکثری در انتخابات رقم بخورد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به افتتاح ۲ مدرسه در رامهرمز، اضافه کرد: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر ۳ طرح عمرانی آموزشی در این شهرستان افتتاح شدند که شامل ۲ مدرسه با مجموع ۷ کلاس درس و یک ساختمان مربوط به بسیج است و امیدواریم در ادامه شاهد افتتاح طرح‌های بیشتری در این رامهرمز باشیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار