مدیر ستاد کانون مساجد اردبیل:

مسابقه کتابخوانی «ظهر روز بیست و سوم» در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر، مسابقه کتابخوانی «ظهر روز بیست و سوم» برگی از خاطرات انقلاب در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۶۳
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷

مسابقه کتابخوانی «ظهر روز بیست و سوم» در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار بسیج، مصطفی آمون عصر دوشنبه در جمع اعضا کانون مساجد استان اردبیل از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «ظهر روز بیست و سوم» خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود که این کتاب برگی از خاطرات انقلاب در اردبیل نوشته ساسان ناطق است.

وی با بیان اینکه این مسابقه با هدف آشنایی نسل امروز با خاطرات و وقایع روزهای انقلاب در اردبیل است تا روایتگر آن روزها برای نسل‌های آینده باشند، گفت: علاقمندان می‌توانند از طریق لینک https://s۳۱.picofile.com/file/۸۴۷۲۱۹۶۷۰۰/zohr.pdf.html فایل دیجیتال کتاب «ظهر روز بیست و سوم» را تهیه کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان برای حضور در این مسابقه تا ۲۴ بهمن ماه فرصت دارند از طریق لینک آدرس الکترونیکی https://formafzar.com/form/de۶۷u نسبت به ثبت نام اقدام کنند که به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان سه میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.

آمون تاکید کرد: از همه علاقمندان حوزه کتاب و بچه‌های مسجد دعوت می‌شود تا با مطالعه این کتاب ارزشمند با موضوع انقلاب اسلامی در این مسابقه حضور فعالی داشته باشند.

وی ادامه داد: این مسابقه فرهنگی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار