رییس هیأت بازی‌های بومی، محلی اردبیل:

مسابقات جام پرچم با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی است

اردبیل- رییس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل گفت: مسابقات جام پرچم جو مناسبی در راستای نشاط اجتماعی جامعه روستایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۷۶
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، علی تقی‌زاده شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی ثبت‌نام و اقدام انجام گرفته در دومین دوره جام پرچم در اردبیل، هدف از برگزاری این مسابقات را استعدادیابی و عدالت در توزیع تجهیزات ورزشی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر استان اردبیل با ثبت ۴۰ تیم در رتبه هفتم استان‌ها قرار دارد که از این ۶ تیم بانوان و ۳۴ تیم آقایان هستند.

رییس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل گفت: در اولین دوره جام پرچم که تنها در رشته مینی فوتبال برگزار شد، از استان اردبیل بیش از ۶۰۰ تیم در ۲ بخش آقایان و بانوان و بیش از ۶ هزار شرکت‌کننده حضور داشتند که می‌توان گفت بزرگترین رویداد ورزشی در استان و به طبع آن در کشوری رقم خورد.

تقی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با برگزاری جام پرچم، جو مناسبی در راستای نشاط اجتماعی جامعه روستایی و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی را به اذعان کارشناسان امر در سطح کشور شاهد بودیم.

وی افزود: این طرح از طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان و مجری برگزاری آن فدراسیون روستایی است که با سایر فدراسیون‌ها از جمله کاراته، دوومیدانی و همگانی برای دومین سال برگزار خواهد شد.

تقی‌زاده اضافه کرد: از مهمترین اهدافی که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون به دنبال آن است، بحث استعدادیابی از بین جوانان و به دنبال آن توزیع عادلانه بسترها، زیرساخت‌های و تجهیزات ورزشی است.

رییس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل از تمدید ثبت‌نام این مسابقات خبر داد و بیان کرد: ثبت‌نام مسابقات تا پایان بهمن ماه تمدید شد که تیم‌های روستایی در سه رشته ورزشی مینی فوتبال، کاراته کنترلی و دوومیدانی ماده پرتاب وزنه می‌توانند با مراجعه به سایت http://varzesherosta.ir ثبت‌نام کنند.

ارسال نظرات