امدادرسانی به ۲۹۴ نفر در برف و کولاک خلخال و سرعین

سرپرست معاونت امداد ونجات جمعیت هلال استان اردبیل گفت: بر اثر بارش برف و کولاک در محور خلخال به اسالم و جاده آلوارس به سرعین، نجات‌گران جمعیت هلال احمر به افراد در راه مانده، امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۳۵
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

امدادرسانی به ۲۹۴ نفر در برف و کولاک خلخال و سرعین

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، مجید فتاح زاده شامگاه ۱۵ بهمن‌ماه با بیان این مطلب اظهار کرد: براساس گزارش مردمی مبنی بر وقوع برف و کولاک در محور های خلخال- اسالم و جاده آلوارس - سرعین، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در قالب سه تیم عملیاتی متشکل از ۹ نفر نجاتگر و با بکارگیری سه دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۹۳ خودرو در برف و کولاک گرفتار شده بودند، افزود: عوامل جمعیت هلال احمر به همه این خودروها امدادرسانی کردند.

سرپرست معاونت امداد ونجات جمعیت هلال استان اردبیل با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به هموطنان آمادگی کامل دارد، تصریح کرد: هموطنان در زمستان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کرده و در صورتی که مجبور به مسافرت باشند، تجهیزات زمستانی، تغذیه و پوشاک گرم همراه داشته باشند.

ارسال نظرات