امدادرسانی هلال احمر زنجان به ۱۱۲ گرفتار در برف و کولاک

زنجان _مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی هلال احمر شامگاه گذشته به ۱۱۲ نفر گرفتار در برف و کولاک جاده های استان امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۲۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

امدادرسانی هلال احمر زنجان به ۱۱۲ گرفتار در برف و کولاک به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حکمت اله هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۱۸:۱۰ شامگاه یکشنبه گرفتار شدن ۵۰ خودرو در برف و کولاک جاده زنجان – آببر به ندای امداد اطلاع داده شد.


وی تاکید کرد: ۲ تیم عملیاتی همراه با ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای سرخه دیزج و شمالغرب برای امدادرسانی به در راه ماندگان اعزام شدند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۵۰ خودرو با ۱۰۰ سرنشین در کیلومتر ۴۵ جاده زنجان – طارم (آببر) در گردنه سولی چای به سمت بادامستان گرفتار در برف و کولاک شده بودند.


هاشمی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی اقدام به رهاسازی و هدایت خودرو‌ها به جاده و مسیر اصلی کردند.

وی ادامه داد: توزیع جیره غذایی خشک (پنج کیلو خرما و ۷۰ بسته بیسکویت) برای این در راه ماندگان نیز انجام و این عملیات نفس گیر در ساعت ۲۳ شب پایان یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به عملیات دیگر امدادرسانی اشاره کرد و گفت: ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه گذشته گرفتار شدن پنج خودروی دیگر با ۱۲ سرنشین در جاده زنجان – چورزق توسط هموطنان به ندای امداد اطلاع داده شد.


هاشمی خاطرنشان کرد: تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای کوهستان همراه با آمبولانس در جاده زنجان – تهم – چورزق برای امدادرسانی به این حادثه دیدگان اعزام شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی اقدام به رهاسازی خودرو‌ها کردند و عملیات در ساعت ۲۲:۳۰ پایان یافت.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات