خبرهای داغ:

فرماندار دزفول: مشارکت حداکثری در دستور کار متولیان برگزاری انتخابات است

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه مشارکت حداکثری در دستور کار متولیان انتخابات این شهرستان است گفت: تمام مجموعه برگزاری انتخابات در دزفول متعهد به امانت داری و صیانت از رای مردم هستند.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۲۶
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان علیرضا خردمندفرماندار دزفول در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر بخش مرکزی دزفول، وحدت اقوام در این شهرستان را کم نظیر دانست و گفت: تلاش شبانه روزی برای افزایش خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی از این شهرستان باید برای مردم تبیین شود.

او تبلیغ برای مشارکت حداکثری در انتخابات را وظیفه همه دانست و افزود: برگزاری انتخاباتی امن، سالم، رقابتی و با مشارکت حداکثری چهار محوری است که در دستور کار متولیان برگزاری انتخابات در دزفول است.

خردمند، دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: تلاش دشمن بر کاهش مشارکت مردم در انتخابات متمرکز شده است که باید با هوشیاری و با تمام توان تلاش کرد تا دستاوردهای کم نظیر نظام اسلامی را برای مردم و به ویژه جوانان معرفی کرد.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه مردم از بسیاری از دستاوردهای نظام اسلامی بی اطلاع هستند ادامه داد: بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی با سیاه نمایی رسانه‌های غربی مورد غفلت قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه سطح رفاه کنونی به برکت نظام اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست بیان کرد: خدمات زیرساختی و خدماتی در دورافتاده ترین روستاهای شهرستان دزفول به برکت انقلاب اسلامی برخوردار شده‌اند.

خردمند نظام اسلامی را نیازمند مدیرانی در تراز انقلاب دانست و افزود: حل مسایل کنونی کشور در گروه تکیه بر توان داخلی است و گره گشایی از مسایل نیاز به مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه ایران به برکت نظام اسلامی به قدرتی مهم در منطقه و جهان تبدیل شده است گفت: توان موشکی، نظامی، فضایی کشور که به دست جوانان دانشمند این سرزمین رقم خورده است موجب افتخار است.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار می‌شود.

رییس ستاد انتخابات خوزستان از تایید صلاحیت ۵۲ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیات نظارت استان خبر داده است.

از تعداد یکهزار و ۳۷۹ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده در خوزستان، با بررسی‌های انجام شده توسط هیات نظارت تعداد ۶۵۵ نفر معادل ۵۲ درصد تایید صلاحیت شدند، ۵۳۶ نفر معادل ۴۲ درصد عدم تایید و ۸۵ نفر معادل ۶ درصد عدم احراز صلاحیت شدند.

استان خوزستان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است که در مجموع ۱۸ نماینده به نمایندگی از مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی عضویت دارند.

حوزه انتخابیه دزفول دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار