خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک؛

۱۰۰ دانش آموز پسر آبیکی به سرزمین نور رفتند

۱۰۰ دانش آموز پسر آبیکی به سرزمین نور رفتند
سرهنگ علی زمانی گفت: شهرستان آبیک از شرکت ۱۰۰ دانش آموز پسر این شهرستان در اردوی راهیان نور و اعزام به مناطق عملیاتی جنوب به همراه عوامل اجرایی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۵۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

سرهنگ مهدی علی زمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۰۰ دانش آموز پسر شهرستان آبیک به همراه عوامل اجرایی راهی مناطق عملیاتی جنوب شده‌اند و از مناطقی همچون علقمه، دهلاویه، شلمچه، فکه، طلاییه، اروندکنار و معراج الشهدای اهواز بازدید می‌کنند.

وی افزود: هدف از سفر دانش آموزان به مناطق جنگی این است که برای آنان یادوری شود چه افرادی برای حفظ ایمان و دفاع از کشور و ناموس از همه چیز خود گذشتند و خون سرخ و پاک شهداست که اکنون سبب قدرت، اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک گفت: برای
اعزام ۸۰۰ نفر از مردم شهرستان آبیک در قالب دانش آموزان، محلات و جامعه زنان به مناطق عملیاتی جنوب برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و پشتیبانی‌های لازم توسط ادارات شهرستان انجام شده است.

علی زمانی از اعزام دانش آموزان دختر شهرستان آبیک در دو مرحله به مناطق عملیاتی جنوب شامل یک مرحله به تعداد ۸۸ دانش آموز دختر در آبان ماه و در مرحله دوم ۹۰ دانش آموز دختر در آذر ماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب اشاره کرد و گفت: بعد از برگزاری انتخابات اسفند ماه، قشرهای مختلف مردم و محلات به مناطق عملیاتی جنوب اعزام و از فضای معنوی حاکم بر مناطق مختلف عملیاتی بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار