فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه خبر داد

اجرای ۳۰۰ برنامه همزمان با ایام الله دهه فجر در ساوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: ۳۰۰ برنامه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان ساوه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۷۲۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در ساوه؛ درخصوص برنامه‌های ایام الله دهه فجر در ساوه توسط سپاه و بسیج گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر جاهلیت مدرن گردید.
وی افزود: مردم ما در تمام مقاطع تاریخ بعد از انقلاب هر روز برگ زرینی بر صفحات قطور این آب و خاک افزودند، چه در جنگ، چه در سازندگی، چه در فتنه‌ها و چه در وقایعی مانند سیل و زلزله، همیشه و همیشه خوش درخشیدند و به امید خدا با وحدت، همدلی و رهبری امام خامنه‌ای عزیزمان در نزدیکی قله بتوانیم بر مشکلات فائق آمده و بسترساز ظهور باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: در این ایام پر نور و برکت ماه رجب افتخار داریم سالروز طلوع و انفجار نور را در سرزمین پاک و با غیرت ایران اسلامی که پس از سال‌ها سیاهی و ذلتی که شاهان دست نشانده بر این ملت آزاده روا داشته بودند را تبریک بگوییم.
مهدی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است، گفت: ۳۰۰ برنامه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان ساوه در قالب نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، دیدار با خانواده شهدا، حضور در گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، اردوی راهیان پیشرفت، حضور در مدارس و برگزاری یادواره‌ها برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه خاطرنشان کرد: ان شاءالله باز هم با حضور شکوهمند، با صلابت و مشارکت حداکثری خود در دو برنامه‌ی مهم و سرنوشت ساز جشن ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان آینده‌ی روشن برای ایران اسلامی رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار