همزمان با آغاز دهه فجر؛

آئین نواختن زنگ انقلاب در مدارس ساوجبلاغ برگزار شد + تصاویر

همزمان با چهل‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آئین نواختن زنگ انقلاب با حضور مسئولین ساوجبلاغ در مدرسه فرزانگان ۵ شهر هشتگرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۵۷۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جشن‌های دهه فجر، آئین نواختن زنگ انقلاب با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی، مدیریت شهری، معاون انتظامی و خانواده‌های شهدا در دبیرستان دوره اول استعدادهای درخشان دخترانه فرزانگان ۵ در شهر هشتگرد برگزار شد.

رحمت‌الله نژاد فلاح مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ در این مراسم گفت: کشورهای استعمارگر با ابزار نوین در حال به بردگی کشاندن همه کشورها هستند و اجازه استقلال به کشورهایی که می‌خواهند روی پای خود بایستند نمی‌دهند ولی ملت ایران در سال ۵۷، انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند و امروز ما این استقلال را مدیون مجاهدت‌های بسیاری از مردان و زنان دوران انقلاب به رهبری امام خمینی هستیم و به لطف خدا با رهبری رهبر فرزانه انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای این انقلاب تداوم خواهد داشت.

محمدرضا البرزی فرماندار ساوجبلاغ نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: بحران هویت یکی از بزرگترین تهدیدات نسل جدید است، دشمن می‌خواهد نوجوان امروزی از گذشته کشور خود خبر نداشته باشد و به آینده خود ناامید باشد، امروز در حوزه معرفی تاریخ انقلاب و پیشرفتهای کشور در این مدرسه نمایشگاه مفیدی برگزار شده بود که پیشنهاد می‌کنم چنین نمایشگاهی در سطح شهر در معرض بازدید عموم مردم قرار گیرد.

وی افزود: در دهه اول انقلاب چالش ما با دشمنان شامل مسائلی همچون اشغال سفارت آمریکا توسط دانشجویان بود و امروز به پشتوانه قدرت گرفتن انقلاب اسلامی و رهبری رهبر انقلاب، چالش دشمن در رابطه با ایران قدرتمند، مسائلی همچون تولید و صادر کردن جنگ‌افزار و پهباد به سایر کشورها است که نشان از قدرت ایران اسلامی است.

مسئولین ساوجبلاغ امروز همچنین از غرفه‌های مختلف نمایشگاه توانمندی‌های دانش‌آموزان این مدرسه همراه با به تصویر کشیدن تاریخ انقلاب اسلامی که به همت کادر مدیریت و دانش‌آموزان دبیرستان دوره اول استعدادهای درخشان دخترانه فرزانگان ۵ برپا شده بود، بازدید کردند و دانش‌آموزان مسئول هر غرفه توضیحات لازم را به مسئولین ارائه کردند.

در پایان این مراسم، از خانواده‌های شهدا حاضر در مراسم و دانش‌آموزان برگزیده این مدرسه با اهدای لوح و هدیه، تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار