فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد:

بیش از ۱۰۰ برنامه در ایام دهه فجر در شهرستان برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشتهارد، از برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۵۵۲
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، نشست هماهنگی و تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر شهرستان اشتهارد، با حضور سرهنگ پاسدار حمید صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، برگزار شد.
بیش از ۱۰۰ برنامه در ایام دهه فجر در شهرستان برگزار می‌شود
صادقی در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر، گفت: ایام دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای بازنگری و بازگویی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای مردم به خصوص جوانان است.

وی بیان کرد:جهاد تبیین و ارائه دستاورد‌های انقلاب اسلامی، امید و نشاط آفرینی در جامعه رویکرد‌های اصلی برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد افزود: ایام دهه مبارک‌فجر یادآور همت و اراده مردمانی است که با ایمان و توکل به خدا، نظام استبداد و ظالم را در هم شکسته و آزادی، عدالت و استقلال را به ارمغان آوردند.

وی اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک‌فجر در اشتهارد برگزار می‌شود.

صادقی در ادامه افزود: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، اکران فیلم، اعزام گروه‌های جهادی به روستاها، اهدا جهیزیه، برگزاری میز خدمت، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، مسابقات ورزشی و...، از مهم‌ترین برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان اشتهارد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و روشنگری در خصوص دستاورد‌های انقلاب اسلامی، گفت: برگزاری مراسمات و نشست‌های روشنگری در سطح مساجد و کرسی آزاداندیشی در مدارس از دیگر برنامه‌های این ناحیه در دهه مبارک فجر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار