فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ری:  گمنامی مهم‌ترین ویژگی شهدای اطلاعات سپاه است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ری گمنامی را مهم‌ترین ویژگی شهدای اطلاعات سپاه دانست و گفت: برای شهید شدن باید زحمت کشید

کد خبر: ۹۵۷۴۴۲۲
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران: روح‌الله قنبری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ری درباره ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهدای اطلاعات سپاه، اظهار کرد: کم‌حرفی، رازداری و خداترسی از بارزترین سجایای اخلاقی این شهیدان است.

 

وی بیان کرد: برای حضور در جمع نیروهای اطلاعاتی همواره داشتن شاخصه‌های ارزشمند اخلاقی لازم بوده و هست، چرا که بدون وجود این شاخصه‌ها (کم‌حرفی، رازداری، خداترسی، سکوت، داشتن خانواده‌ای صبور و بردبار) نمی‌توان عنصر اطلاعاتی موفق و مفیدی بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرستان ری با اشاره به آثار و برکات شهادت شهدای اطلاعات سپاه، عنوان کرد: بی‌شک این نیروهای ارزشمند سپاه هم در زمان حال و هم در آینده مؤثر هستند، همچنین با خون پاکشان نفسی تازه در زندگی روزمره ما دمیده‌اند.

 

قنبری ضمن قدردانی از سربازان گمنام امام‌ زمان (عج)، ادامه داد: باید بدانیم این عناصر فرهیخته و پاک، این نیروهای ارزشی و اسلامی هستند که آرامش و امنیت را در طول عمر انقلاب اسلامی فراهم نموده‌اند.

 

وی درباره نقش شهدای اطلاعات سپاه در دفاع مقدس و حراست از امنیت کشور، تصریح کرد: بدون داشتن اطلاعات و بدون وجود چشمانی که ریز و درشت را می‌بینند، نمی‌توان این‌گونه از انقلاب پاسداری کرد، با اطلاعات دقیق هم خوب پیشگیری می‌شود و هم دشمن زمین‌گیر، این مهم مدیون سپاه و سپاه هم مدیون اطلاعات است.

 

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرستان ری مهم‌ترین ویژگی‌های شهدای اطلاعات سپاه را گمنامی دانست و گفت: اینکه به‌ صورت گمنام و چندین سال در خط مقدم جبهه در حال‌ خدمت به انقلاب، اسلام و مسلمانان بوده و کسی از آنها خبر نداشته باشد، حقیقتاً آدمی گمنام و اثرگذاری ویژگی مهمی است.

 

قنبری پیام شهدای اطلاعات سپاه برای نسل امروز را ارجحیت دادن دفاع از اسلام و انقلاب به زندگی، عنوان و خاطرنشان کرد: شهادت ارزان به دست نمی‌آید، برای شهید شدن باید زحمت کشید و ماندن در مسیر قرآن و اسلام هزینه دارد؛ حتی گاهی اوقات باید جان داد.

 

انتهای خبر/ منبع تهران نیوز

ارسال نظرات