سامانه بارشی جدید فردا وارد کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا پنجشنبه ۱۲ بهمن، گفت: سامانه بارشی بعدی یکشنبه ۱۵ بهمن ماه وارد کشور می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۰۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

سامانه بارشی جدید فردا وارد کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج، فریبا گودرزی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی امروز چهارشنبه 11 بهمن ماه و روزهای آتی، اظهار کرد: در مناطقی از سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و شمال غرب کشور انتظار بارش پراکنده برف و باران را داریم.

وی افزود: برای فردا پنجشنبه 12 بهمن، ورود سامانه بارشی بعدی در نوار غربی کشورمان و بارندگی پیش بینی شده است که بعد از ظهر همان روز بارش ها به قزوین، البرز، تهران، غرب و جنوب غرب اصفهان، فارس، بوشهر، هرمزگان و جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان می رسد.

وی ادامه داد: بارش ها در نیمه شمالی کشور  به صورت برف و باران باشد و در جنوب و جنوب غرب به شکل باران گاهی با رعد و برق و وزش باد است.

گودرزی با پیش بینی وضعیت آب و هوای روز 13 بهمن نیز بیان کرد: در روز جمعه  گستره بارش ها، بیشتر مناطق کشور، به غیر از بخش هایی در مرکز کشور مثل نیمه شرقی اصفهان، یزد و نیمه شرقی کرمان که بارش های پراکنده و خفیف دارد را دربر می گیرد.

وی افزود: روز شنبه این سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور قرار دارد که به تدریج از کشور خارج می شود و سامانه بارشی جدید روز یکشنبه هفته آینده وارد کشور می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: طی روزهای پنج شنبه و جمعه در نیمه غربی و نوار شمالی و روزهای شنبه و یکشنبه در شرق و جنوب شرق کشور کاهش دما پیش بینی می شود.

گودرزی یادآور شد: تهران امروز بارش پراکنده دارد و بیشینه دما امروز به 8 درجه بالای صفر می رسد و هوای تهران طی روزهای آتی سرد تر خواهد شد.

ارسال نظرات