در ایام دهه فجر؛

۱۲۰ طرح و پروژه عمرانی در خلخال افتتاح می‌شود

فرماندار خلخال گفت: ۱۲۰ طرح و پروژه عمرانی به ارزش چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در ایام دهه فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۳۲
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

۱۲۰ طرح و پروژه عمرانی در خلخال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سیدجواد یحیی‌زاده روز سه‌شنبه در نشست خبری با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در این شهرستان در مقایسه با سال گذشته گفت: در زمان دولت سیزدهم میزان و درصد برخورداری مردم این شهرستان از طرح‌های عمرانی و خدماتی در بسیاری از شاخص‌ها ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: طی این مدت پروژه‌های برق‌رسانی هشت درصد، آسفالت روستایی ۱۶۵ درصد، نوسازی مدارس ۶۰ درصد و ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲۰ درصد نسبت به گذشته افزایش یافته است.

فرماندار خلخال گفت: همچنین در این مدت طرح‌های هادی روستایی بنیاد مسکن ۱۷۰ درصد و مقاوم‌سازی مسکن روستایی ۵۸ درصد افزایش یافته است.

یحیی‌زاده افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۴۳۶ طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

پرداخت بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی

فرماندار خلخال ادامه داد: در طول ۲ سال خدمت دولت سیزدهم بیش از یک هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی اشتغال‌زا از ردیف‌های تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ به افراد جویای کار پرداخت شده است.

۵۹ درصد جمعیت خلخال واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند

فرماندار خلخال در ادامه انتخابات ۱۱ اسفند ماه را نمایش مردم سالاری دینی عنوان کرد و گفت: ۵۹ درصد از جمعیت ۸۳ هزار نفری شهرستان خلخال واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و مشارکت حداکثری مردم خلخال در انتخابات اسفند برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات مردم این شهرستان خواهد بود.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۱۵۴ صندوق در شهرستان خلخال و ۶۸ صندوق در شهرستان کوثر برای اخذ رای در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر پیش‌بینی شده است.

به گفته فرماندار حوزه انتخابیه خلخال و کوثر ، از مجموع ثبت‌نام شدگان برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۷ نفر مورد تایید قرار گرفته است.

ارسال نظرات