مدیرکل حوزه استانداری اردبیل خبر داد؛

افتتاح طرح‌های دهه فجر با ۹۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری

مدیرکل حوزه استانداری اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر در حوزه اقتصادی و عمرانی پروژه‌های اجرا شده با ۹ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۷۳۹۹۱
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

افتتاح طرح‌های دهه فجر با ۹۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل پرویز پرزور اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر و با سفر استاندار اردبیل به شهرستان‌های مختلف ۴۸ پروژه اقتصادی و اشتغالزا با سه هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: این پروژه‌های عمرانی و زیربنایی نیز در قالب یک‌هزار پروژه و با اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

مدیرکل حوزه استانداری اردبیل با گرامیداشت فجر ۴۵ انقلاب اسلامی تصریح کرد: با دستور ویژه استاندار اردبیل معاونان نیز در چهار حوزه شهرستانی حاضر خواهند شد تا در جریان آخرین وضعیت افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها و همچنین خواسته‌ها و مطالبات مردم قرار گیرند.

پرزور افزود: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در شهرستان‌های پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار، معاون امور عمرانی در شهرستان‌های گرمی و انگوت، معاون منابع انسانی در شهرستان‌های خلخال و کوثر و معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل در شهرستان‌های نیر، نمین و سرعین حاضر خواهند شد.

سفرهای شهرستانی استاندار نمایشی با مصوبات روی کاغذ نبوده است

مدیرکل حوزه استانداری اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی تلاش شد تا استاندار اردبیل با حضور در شهرستان‌های مختلف دیدارهای بدون واسطه‌ای را با مردم انجام دهد.

وی اضافه کرد: این سفرها به طوری برنامه ریزی شد تا استاندار علاوه بر جلسات و بازدید از پروژه‌های متعدد، از نزدیک دیدارهای مردمی را نیز به همراه مدیران استانی انجام دهند.

پرزور بیان کرد: به جای مدیریت کارتابلی، استاندار اردبیل با مدیریت میدانی سعی کرد تا گره از مشکلات مردم باز کرده و زمینه بها دادن و توجه کردن به خواسته‌های مردم را به صورت عملیاتی فراهم کند.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در ۲۷ ماه استقرار دولت سیزدهم در استان اردبیل، استاندار ۴۰ سفر شهرستانی را انجام داده که به طور متوسط به هر شهرستان سه سفر متفاوت از گذشته انجام شده است.

پرزور تصریح کرد: این سفرها نه تنها نمایشی نبوده و مصوبات آن روی کاغذ نمانده بلکه سعی شده طرح مسائل متعدد به ویژه در مناطق مختلف استان با اولویت گره‌گشایی از این مشکلات مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: استاندار اردبیل تاکید داشتند که در این سفرها علاوه بر حضور مدیران کل استان در شهرستان‌ها، از ظرفیت نخبگان و چهره‌های شاخص و ممتاز برای دریافت دیدگاه‌های کارشناسی استفاده شده تا به صورت میدانی بسیاری از این مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شود.

پرزور افزود: در ۶ ماهه گذشته ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از اهالی استان در شهرستان‌های مختلف با استاندار دیدار داشته و طرح مسائل خود را انجام دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این ۴۰ سفر انجام شده به شهرستان‌ها مصوباتی را شاهد بودیم که تاکنون ۶۳ درصد این مصوبات تحقق یافته و عملیاتی شده است.

پرزور اضافه کرد: در سایه این مصوبات بیش از ۳۷۰ مسأله و گره شهرستانی برطرف شده تا مردم به عینه بتوانند شاهد گره‌گشایی مشکلات و نارسایی‌ها باشند.

مدیرکل حوزه استانداری اردبیل بیان کرد: سفرهای پیش روی استاندار اردبیل مسأله‌محور و در راستای حل موضوعات و مسائل مختلف شهرستان‌ها خواهد بود و سعی بر این است تا پروژه‌های نیمه‌تمام سال‌های گذشته تکمیل و آماده بهره‌برداری شوند.

ارسال نظرات