وصیت‌نامه شهید «سیدمجتبی پژمان»؛

هدف دشمن نابودی اسلام است

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «سیدمجتبی پژمان» چنین آمده است: برادران و خواهران مگر این را نمی‌دانید که ضد انقلاب هدفش نابودی اسلام است. مگر نمی‌دانید که در این زمان شما نیستید که جانتان در خطر است، این اسلام است که در خطر نابود شدن است.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۶۰
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید «سیدمجتبی پژمان» در 20 مردادماه سال 1341 در شهر اراک متولد شد.

آبان ماه سال 1359 بود که تعداد 120 یا 130 نفر از بچه‌های سپاه اراک و نیروهای داوطلب مردمی که از کارکنان کارخانجات و بعضی ادارات بودند، عازم جبهه خوزستان شدند، سراناج پس از رشادت‌های فراوان در 19 آذر 1359 در عملیات فارسیات و در منطقه کوی ذوالفقاری به شهادت رسید، پیکر مطهرش را در گلزار مطهر شهدای اراک به خاک سپردند.

بخشی از وصیت‌نامه شهید:

در هنگامی که انقلاب به قله می‌رسد و می‌خواهد از آن محل تمام نقاط را نظاره کند که آگاه شود در اطراف خود چه می‌گذرد ضد انقلاب او را آماج تهمت‌ها، نارواها، گلوله‌ها و... قرار می‌دهد که شاید بتواند مانع از آگاهی توده انقلابی مردم باشد ولی زهی بی‌شرمی که ما مسلمانان نیز با آن‌ها همیاری نموده و عروسک کوکی آن‌ها شویم. برادران و خواهران مگر این را نمی‌دانید که ضد انقلاب هدفش نابودی اسلام است. مگر نمی‌دانید که در این زمان شما نیستید که جانتان در خطر است، این اسلام است که در خطر نابود شدن است. اگر من و تو بر نخیزیم، اگر ما بر نخیزیم، پس چه کسی بر خیزد؟ چرا هنوز انقلاب پا بر جا نشده ما به فکر نان و کسب افتاده‌ایم؟ والله دنیا بی‌ارزش است. این قدر دنبال مال دنیا نروید. بیایید و ایثار داشته باشید. هر یک از اعمال شما اگر غلط باشد به اسم اسلام تمام خواهد شد. شما اگر صالح نباشید اسلام را بد نام نموده‌اید. این خواست برادر شهیدتان است. او از شما می‌خواهد بیشتر به اسلام فکر کنید. ببینید در اطراف شما چه می‌گذرد. این قدر بی‌تفاوت نباشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار