بیش از ۶۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در اردبیل برگزار می‌شود

فرماندار اردبیل در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر گفت: به مناسبت دهه فجر و فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بیش از ۶۰۰ برنامه در مناطق مختلف شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۲۰
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

بیش از ۶۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدمحمد اعتماد اعجازی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در شهرستان اردبیل، اظهار کرد: جشن بزرگ انقلاب همزمان با دهه فجر در شهر اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این جشن در حال انجام است.

وی افزود: انتظار می‌رود برنامه‌های دهه فجر امسال  با رویکرد و خلاقیت جدید برگزار شود تا تأثیرگذاری خود را نشان دهد.

فرماندار اردبیل برگزاری نمایشگاه و یادواره‌های شهداء، تجلیل از خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و فعالیت‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان عنوان کرد و گفت: غبار روبی مزار شهداء هم در دهه فجر انجام می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل امروزی به ویژه  نوجوانان و جوانان هم رویکرد اساسی است و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: فضا و سیمای شهر هم با محوریت دهه فجر آذین‌بندی و چراغانی می‌شود و در روستاها و مدارس هم برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات