خدمت‌رسانی 61 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک س‍پاه اردبیل در برف‌روبی‌های اخیر

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در راستای بازگشایی معابر شهری و راه‌های روستایی استان اردبیل در بارش‌های اخیر، 61 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک بسیج سازندگی و سپاه، مشغول خدمت رسانی به مردم بودند.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۱۷
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

خدمت‌رسانی 61 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک س‍پاه اردبیل در برف‌روبی‌های اخیر

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شکر عبدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل طی دو مرحله میزبان نعمت بارش رحمت الهی بود که شاهد بارش برف سنگینی در سطح استان بودیم.

وی افزود: در مرحله اول بارش برف که ۲۵دی‌ماه رخ داد، ارتفاع برف در سطح شهر به ۱۰۰ سانتی‌متر رسیده و ۱۲۰ سانتی‌متر در حاشیه روستاها گزارش شده بود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: مرحله دوم بارش‌ها سوم بهمن ماه شروع شده و میزان بارش داخل شهر، ۷۰ سانتی‌متر و حاشیه شهر و روستاها یک متر الی یک و نیم متر گزارش شده است.

عبدی گفت: در این بین سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و ۳۳ دستگاه ماشین‌آلات سبک به بازگشایی راه‌های مسدود شده با همکاری راهداری پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی با اعلام فراخوان آماده‌باش بر گروه‌های جهادی توانست سطح سنگین بارش برف را توسط بسیج  مردمی و گروه‌های جهادی مدیریت کند.

ارسال نظرات